Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه بازی با لیل را از دست داد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
با تایید مائوریسیو پوچتینو، کلیان امباپه در بازی فردا شب برابر مدافع قهرمانی لیگ 1 فرانسه، غایب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه به همراه مسی امروز در تمرینات پاریسن‌جرمن حضور نداشتند و این موضوع نگرانی‌هایی زیادی در ذهن هواداران پی‌اس‌جی خلق کرده بود.
کادر صحی باشگاه دلیل غیبت امباپه را عفونت گوش، گلو و حلق عنوان کرد و مائوریسیو پوچتینو در گفت‌وگویی دلیل غیبت مسی را مصدومیت عضلانی دانست و مدعی شد که در مورد هر دو ستاره احتیاط صورت گرفته است.
با این حال مشخص نبود که این بازیکنان در بازی فردا شب برابر لیل در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ 1 فرانسه حضور خواهند داشت یا خیر.
مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری قبل از مصاف با لیل در مورد حضور این بازیکنان صحبت کرد و غیبت امباپه را قطعی و حضور مسی را به تصمیم داکتران مرتبط دانست.
پوچتینو همچنان گفت که راموس به خوبی ریکاوری کرده و احتمالاً تا چند روز دیگر به میادین باز خواهد گشت تا نخستین بازی خود را برای پاریسی‌ها انجام دهد.
به اساس گفته‌های سرمربی پی‌اس‌جی، مارکو وراتی و لئاندرو پاردس هر دو به دلیل مصدومیت در کنار امباپه در بازی فردا شب جز غایبان اصلی خواهند بود.
امباپه در حالی بازی برابر لیل را از دست می‌دهد که در این فصل بهترین بازیکن پی‌اس‌جی بوده و به تنها تیمش را در صدر جدول حفظ کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала