Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الچه 1 – رئال 2؛ بازگشت به صدر با دبل وینیسیوس

© REUTERS / SUSANA VERAوينيسيوس جونيور
وينيسيوس جونيور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
رئال مادرید در دیدار خارج از خانه با درخشش وینیسیوس جونیور برابر الچه به برتری رسید و صدر را از رئال سوسیداد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا، با دیدار الچه – رئال مادرید، در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو استارت خورد و شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند در دیدار خارج از خانه برابر حریف به برتری 1-2 دست یابند.
رئال که در این دیدار کریم بنزما آقای گُل لالیگا را در اختیار نداشت، بازی را بسیار خوب و هجومی آغاز کرد و در همان دقایق نخست چندین بار دروازه‌ حریف را به صورت جدی تهدید کرد اما خط دفاع الچه به خوبی ایستادگی کردند.
در دقیقه 15 این دیدار رودریگو گوئس به دلیل برخورد شدید با مدافعان الچه از ناحیه عضله ران پای چپ مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا مشکلات رئال در خط حمله افزایش یابد.
با ورود مارکو آسنسیو اما خط حمله رئال بهتر از قبل شد و این تیم در دقیقه 22 با وینیسیوس جونیور به گُل نخست رسید و از حریف پیش افتاد.
رئال با نتیجه 0-1 در نیمه نخست به برتری رسید و آنچلوتی و شاگردانش با خیال راحت راهی رختکن شدند.
در نیمه دوم این دیدار الچه یک بازیکنش را به دلیل دریافت کارت سرخ از دست داد و رائول گوتی از سوی داور اخراج شد.
کهکشانی‌ها پس از ده نفره شدن الچه فشار بیشتری روی دروازه‌ حریف آوردند و در دقیقه 73 وینیسیوس موفق شد دبل کند و اختلاف را دو برابر سازد.
الچه در دقیقه 86 یکی از گُل‌های خورده را جبران کرد و پرمیلا موفق شد دروازه کورتوا را باز کند و مانع کلین شیت دروازه‌بان بلجیمی شد.
در ادامه توپ دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد و کهکشانی‌ها موفق شدند از سد حریف بگذرند. با این نتیجه رئال مادرید با 24 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و الچه با 10 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала