زنی هنگام "خانه تکانی" تصادفا میلیونر شد + عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Ring with a diamond
Ring with a diamond  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
زنی هنگام مرتب کردن وسایل خانه به طور تصادفی الماسی به ارزش 2.7 میلیون دالر را پیدا کرد. این جواهر 34 قیراطی در لندن به حراج گذاشته می شود.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از ساکنان شهر نورث امبرلند (در شمال شرقی انگلستان) هنگام تمیز کردن خانه خود یک سنگ گرد براق به اندازه یک سکه پوند را پیدا کرد.
این زن سنگ را با سنگ های معمولی جلادار که بیشتر برای تزئین لباس ها استفاده می‌شود به اشتباه گرفت و خواست آنرا به دور اندازد. با این حال، به توصیه یکی از همسایه ها، این خانم تصمیم گرفت آنرا همراه با چیزهای دیگری که در طول سال ها جمع‌آوری کرده بود به جواهرفروش ببرد.
مارک لین، کارمند یکی از حراج خانه ها  گفته است که زنی با یک کیف جواهرات نزد ما آمد، او که برای کاری به شهر آمده بود، سری به این حراج خانه زد.
"وی گفت: "این یک سنگ نسبتا بزرگ بود، بزرگتر از یک سکه پوند، در ابتدا فکر کردیم که زیرکونیوم مکعبی، مضاعف الماس مصنوعی است.  این سنگ مدت دو روز بر روی میز کار من قرار داشت. ما آن را برای شرکای خود در لندن فرستادیم، پس از آن توسط کارشناسان در آنتورپ تایید شدکه این یک سنگ معمولی نه؛ بلکه تکه الماس 34 قیراطی است".
اندازه گیری در قیراط به وزن سنگ مربوط می شود: الماس های سنگین تر ارزش بیشتری دارند.
مارک لین، حراج دار می گوید که ارزیابی این جواهر برای او شوکه کننده بود. به گفته او، این گرانترین الماسی است که او تا به حال در دست گرفته است.
او افزود: " پیدا کردن الماس 34 قیراطی با چنین رنگ، شفافیت، اندازه یک امرغیرعادی است." به گفته این متخصص، صاحب الماس نمی داند که این سنگ از کجا شده است.
مارک لین می گوید: "این زن اغلب به بازارهای کهنه فروشی می رفت و انواع چیزهای کم بها را خریداری می‌کرد. او هرگز فکر نمی کرد می تواند زمانی یک الماس را خریداری کرده باشد."
این جواهر در 30 نوامبر در لندن به حراج گذاشته خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала