سوراخ شدن شش ها به دلیل دچار شدن به ویروس کرونا

© Fotolia / JPC-PRODسوراخ شدن شش ها به دلیل دچار شدن به ویروس کرونا
سوراخ شدن شش ها به دلیل دچار شدن به ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
یک پزشک روسی از سوراخ شدن شش ها به دلیل دچار شدن به ویروس کرونا خبر داد. 
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی پوریاسف کارشناس شش درباره ایجاد سوراخ «فیستول» در دیواره های شش ها به دلیل دچار شدن به بیماری ویروس کرونا خبر داد. 
وی یادآور شد: فیستول یک آبسه ترکیده است، که می تواند باعث سپسیس و مسمومیت خون شود. فیستول را نمی توان با جراحی درمان کرد، زیرا نمی توان آن را بخیه زد.
این کارشناس توضیح داد: تنها با آنتی بیوتیک، برونکوسکوپی، زمانی که چرک تصفیه شود، درمان می شود.
پیامدهای بلندمدت بیماری کرونا از دیدگاه دانشمندان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
پیامدهای بلندمدت بیماری کرونا از دید دانشمندان
به گفته وی، در اغلب موارد آبسه شش در مصرف کنندگان الکل، بیماران دچارشده به اختلالات تروفیک و افراد دارای سوءتغذیه ایجاد می شود. با این حال، یک عفونت بسیار تهاجمی زمانی وجود دارد که "افراد سالم مانند کنده ها سقوط می کنند".
در همین حال، گروهی از دانشمندان از ماساچوست گفتند، که مشخص شده عفونت کروناویروس می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد گوش داخلی شود. این عارضه منجر به مشکلات شنوایی می شود.
در اوایل ماه اکتبر، دانشمندان آلمانی خاطرنشان کردند، که ویروس کرونا می تواند وارد چشم شود و گیرنده های نوری را آلوده کند. آنها گفتند که COVID-19 بیان چندین ژن التهابی مرتبط با شبکیه و گیرنده های نوری را نیز افزایش می دهد.
در مجموع تا به امروز 8472797 مورد کووید-19 در 85 منطقه در روسیه شناسایی شده است. در کل این مدت 237 هزار و 380 نفر جان باخته اند و 7 میلیون و 331 هزار و 424 نفر بهبود یافتند.
با توجه به وضعیت بدتر اپیدمیولوژیک، مقامات روسیه از ساکنان می خواهند برای نگهداری از سلامت خود و مراقبت از عزیزان خود واکسینه شوند. شهروندان روسیه به صورت رایگان واکسینه می شوند. پنج واکسن علیه ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است: اسپوتنیک وی که اولین واکسن ضد کووید-19 در فدراسیون روسیه و جهان شد، همچنین اسپوتنیک لایت، اپی واک کرونا-ان، اپی واک کرونا و کوی واک. 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала