Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: ژاوی آماده است تا سرمربی بارسلونا شود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی هرناندز بازیکن سابق اسپنیا Футбол. ЧМ-2010. Матч Испания - Гондурас
ژاوی هرناندز بازیکن سابق اسپنیا  Футбол. ЧМ-2010. Матч Испания - Гондурас - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا انتظار دارد تا به زودی ژاوی هرناندز هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا و فعلا من‌سیتی، علناً از ژاوی هرناندز حمایت کرد، کسی که به نظر می‌رسد پس از اخراج رونالد کومان در چهارشنبه شب، هدایت نیوکمپ را بر عهده بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی فعلی منچسترسیتی که بین سال‌های 2008 تا 2012 سرمربی بارسلونا بود، درباره احتمال حضور ژاوی در باشگاه سابقش صحبت کرد.
ژاوی هرناندز  Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
ورزش
ژاوی بیاید، بارسا سه‌گانه می‌گیرد
پپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ژاوی، اگر این اتفاق بیفتد، من هیچ شکی ندارم که او برای انجام کار آماده است. او محیط را می‌شناسد که بسیار مهم است. او بازی را می‌داند، اشتیاق دارد. او اکنون تجربه بیشتری نسبت به من دارد. مردم فراموش می‌کنند - ما مسئولیم، اما نفوذ ما کمتر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند. موفقیتی که من به دست آوردم به دلیل کیفیت بازیکنان بود. ژاوی واقعا خوب است. اگر ژاوی سرمربی بعدی باشد، برای او بهترین‌ها را آرزو می کنم و امیدوارم گام به گام تیم بتواند برگردد."
وقتی از گواردیولا در مورد اخراج کومان سوال شد، از او حمایت کرد و برای او بهترین‌ها را آرزو کرد.
او گفت: "من و رونالد دقیقاً می‌دانیم که وابسته هستیم، زندگی می‌کنیم و انتظار داریم و برای نتایج آماده هستیم. هیچ کس نمی‌تواند بدون نتیجه زنده بماند، نه کومان، نه پپ. او یکی از دوستان من است، برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و به زودی او را خواهم دید و مطمئن هستم که او کارهای خوبی برای بازیکنان جوان آکادمی انجام دادد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала