Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آب پاکی السد روی بارسا؛ ژاوی دو ساله قرارداد دارد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
باشگاه السد قطر با انتشار بیانیه‌ای به شایعات اخیر سرمربیگری ژاوی هرناندز در بارسلونا واکنش نشان داد و اعلام کرد که قصد اجازه خروج دادن به ژاوی را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرانجام مدیران بارسلونا تصمیم نهایی را گرفتند و در روز پنج شنبه قطع همکاری خود را با رونالد کومان سرمربی هلندی اعلام کردند.
کومان در طول مدت حضورش در بلوگرانا موفق به کسب یک قهرمانی کوپا دل ری شد و نتایج بسیار ضعیفی در این فصل کسب کرد.
کومان در فصل گذشته نیز شروع خوبی نداشت، اما موفق شد تیم را به کورس قهرمانی بازگرداند، اما باز هم نتایج ضعیف در آخر فصل منجر به عقب ماندن آن‌ها از رقابت قهرمانی شد.
اما اوضاع کاتالان‌ها در این فصل اصلا تعریفی ندارد و آن‌ها در آخرین دیدار برابر رئال وایکانو با نتیجه 0-1 مغلوب شدند و بعد از آن، لاپورتا تصمیم به اخراج کومان گرفت. 
​در بین نامزدهای سرمربیگری در بارسلونا، نام ژاوی هرناندز در صدر لیست مشاهده می‌شود و گزارشات حاکی از آن است که او در چند روز آینده به عنوان جانشین کومان در نیوکمپ اعلام خواهد شد و مربیان بزرگ دنیا از جمله آنچلوتی و پپ گواردیولا نیز از رفتن او به بارسلونا استقبال کردند. 
با این وجود السد قطر در بیانیه خود اعلام کرد:
"در پاسخ به شایعات پخش شده اخیر، باشگاه السد مجددا تاکید می‌کند که ژاوی یک قرارداد دو ساله با ما دارد و تمام تمرکزش روی بازی‌های پیش رو است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала