Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بد ترین شروع ممکن؛ مسی همه را نا امید کرده است

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
لیونل مسی 12 سال می‌شود که این چنین ضعیف فصل را شروع نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ 1 فرانسه، پاریسن ژرمن موفق شد در ورزشگاه پارک ده پرنس با نتیجه دو بر یک لیل را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز را از این بازی به دست بیاورد.
نکته منفی این بازی برای پی اس جی می تواند مصدومیت جزئی مسی و البته باز هم ندرخشیدن او و خاموش بودن مسی در این بازی باشد.
فوق ستاره آرژانتینی از زمانی که به پی اس جی پیوسته است، هنوز در بازی های لیگ فرانسه موفق به گلزنی و یا دادن پاس گل نشده است.
او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی و لایپزیش گلزنی کرد اما در لیگ فرانسه هنوز پایش به گلزنی باز نشده است و حتی پاس گل هم نداده است.
​این اولین بار از فصل 2005/06 است که لیونل مسی تا شروع ماه نوامبر، نه گلی در لیگ می زند و نه پاس گلی می دهد.
جالب آنکه فصل 2005/06 دومین فصل مسی در تیم اصلی بارسلونا بود و در واقع لئو مسی در آن زمان در شروع دوران حرفه ای خود قرار داشت اما اکنون پس از 16 سال دوباره مسی موفق به گلزنی یا دادن پاس گل در لیگ تا شروع ماه نوامبر نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала