Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لستر 0 – آرسنال 2؛ توپچی‌ها حالا با صدر چند قدم فاصله دارند

© REUTERS / Catherine IvillФутболист "Арсенала" Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока "Ньюкасл Юнайтед" Каллума Уилсона
Футболист Арсенала Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока Ньюкасл Юнайтед Каллума Уилсона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
روند پیروزی‌های آرسنال در کینگ پاور نیز ادامه پیدا کرد و این تیم با شکست لسترسیتی، در جایگاه پنجم جدول ایستاد.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه کینگ پاور مهمان لسترسیتی بود و توپچی‌ها موفق شدند حریف را در خانه با نتیجه 0-2 شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند به حساب خویش واریز کنند.
آرسنال که در چند هفته آخر نمایش درخشانی داشته و از ته جدول به سوی بالای جدول در حرکت است، در این دیدار نمایش فوق‌العاده داشت و از همان دقایق نخست بازی بر حریف فشار آورد.
توپچی‎‌ها در دقیقه 5 این دیدار به گُل نخست رسیدند و گابریل موفق شد تیمش را از حریف پیش بیندازد. این تیم در دقیقه 18 به گُل دوم دست یافت و اسمیت رو موفق شد اختلاف را دو برابر کند.
توپچی‌ها نیمه نخست را با همین نتیجه به پایان رساندند و با برتری راهی رختکن شدند. در نیمه دوم لستر برای جبران نتیجه تلاش‌های زیادی انجام داد اما ارون رمسدال دروازه‌بان آرسنال با سیوهای خودش اجازه نداد تا مهاجمان حریف دروازه‌اش را بگشایند.
آرسنال که در نیمه دوم برای حفظ نتیجه شدیداً تلاش کرد، به هدف خودش رسید و تا دقیقه پایانی این دیدار توپ دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این بازی به سود توپچی‌ها به پایان رسید.
با این نتیجه شاگران آرتتا با 17 امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر ایستادند. لستر نیز با این شکست 14 امتیازی شد و در جایگاه دهم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала