پوتین: روسیه طرفدار همکاری بدون تبعیض همه کشورها است

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در اجلاس رهبران گروه 20 خواستار همکاری بدون تبعیض همه کشورها شد.
 به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز شنبه اظهار داشت که روسیه طرفدار همکاری بدون تبعیض در همه بخش ها و حوزه ها است.
پوتین در سخنرانی خود در اجلاسرهبران گروه 20 "G20" گفت: " بهبود پایدار و بلندمدت اقتصاد جهانی، بالا بردن سطح زندگی و رفاه جمعیت در گرو همکاری برابر و بدون تبعیض بین همه کشورها و مردم است. همانطور که می‌دانیم، این وظیفه کلیدی اعضای این نشست به عنوان مجمع اقتصادهای پیشرو در جهان است."
ثبت نخستین مورد کرونایی در اجلاس گروه 20 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
ثبت نخستین مورد کرونایی در اجلاس گروه 20
نشست رهبران گروه 20 به روز های شنبه و یکشنبه در رم ایتالیا برگزار دوام خواهد داشت. دستور کار اصلی این نشست تغییرات آب و هوایی و مقابله با ویروس کرونا است اما مسائل مهم دیگر مثل افغانستان و موضوع هسته ای ایران در نشست‌های حاشیه‌ای این اجلاس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
جو بایدن؛ رییس‌ جمهور امریکا، در حاشیه نشست با رهبران سه کشور اروپایی از جمله بریتانیا، آلمان و فرانسه درباره موضوعات مختلف از جمله وضعیت افغانستان گفتگو کرده‌است.
در این نشست علاوه بر جو بایدن، رهبران کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، بریتانیا، عربستان و ترکیه حضور دارند.
سهیل شاهین؛ عضو ارشد و نماینده پیشنهادی دولت «امارت اسلامی» برای سازمان ملل در توییتی درباره این نشست، خواستار پرداخت یک میلیارد یورو کمک سران گروه 20 به این گروه برای اداره امور افغانستان شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала