کوریای جنوبی با هوش مصنوعی لاغری کیم جونگ اون را بررسی کرد

© REUTERS / KCNAکوریای جنوبی با هوش مصنوعی لاغری کیم جونگ اون را بررسی کرد
کوریای جنوبی با هوش مصنوعی لاغری کیم جونگ اون را بررسی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
عضو شوید
سازمان اطلاعات کوریای جنوبی گفت با استفاده از هوش مصنوعی فهمیدیم رهبر کوریای شمالی در سلامت و لاغر شدنش به منظور تناسب اندام بوده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه ویک، سازمان اطلاعات کوریای جنوبی به قانونگذاران این کشور اعلام کرد با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل ویدیویی با وضوح فوق العاده برای بررسی وضعیت کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی به این نتیجه رسیده است که با وجود اینکه کیم اخیرا حدود 20 کیلوگرم وزن کم کرده، اما همچنان سالم است و تلاش می‌کند تا وفاداری خود به مردم را در مواجهه با مشکلات اقتصادی افزایش دهد.
امریکا خواستار بازگشت کوریای شمالی به مذاکرات شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
امریکا خواستار بازگشت کوریای شمالی به مذاکرات شد
دو قانونگذار کوریای جنوبی گفتند که سرویس اطلاعات ملی این کشور این ارزیابی را طی یک جلسه توجیهی پارلمانی پشت در‌های بسته ارائه و اضافه کردند بر خلاف ظاهر لاغرتر کیم، او هیچ مشکل سلامتی ندارد و احتمالا کاهش وزن او نتیجه تلاش‌های او برای بهبود فیزیک بدنش بوده است. آن‌ها تصریح کردند که او به فعالیت‌های عمومی منظم خود ادامه داده و هیچ اتفاق غیرعادی در ویدیو‌های کوریای شمالی دیده نشده است.
سلامتی کیم در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است، زیرا او در عکس‌ها و ویدیو‌های رسانه‌های دولتی به طرز چشمگیری لاغرتر به نظر می‌رسد. اما شایعات تایید نشده در مورد او همچنان ادامه دارد به طوری که یکی از روزنامه‌ها ادعا می‌کند در مراسمات عمومی اخیر از یک بدل به جای کیم استفاده شده است که کیم بیونگ‌کی، یکی از قانونگذاران کوریای جنوبی گفت سازمان اطلاعات این کشور این ادعا را رد کرد.
کیم بیونگ‌کی گفت: سازمان اطلاعات اعلام کرده وزن کیم از حدود 140 کیلوگرم به 120 کیلوگرم کاهش یافته است. کیم امسال تاکنون 70 روز در فعالیت‌های عمومی حضور داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала