Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادای احترام به بازیگر مطرح؛ ظاهر ترسناک امباپه به مناسبت هالووین+عکس

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه بخاطر احترام به ادی مورفی خودش را به شکل زامبی‌ها درآورده است.
به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان پی اس جی در سالهای اخیر نشان داده اند که علاقه زیادی به مراسم هالووین دارند و امسال نیز همین طور است.
در سالهای گذشته جشن های بازیکنان پی اس جی سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود و برای امسال نیز گریم امباپه به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
در زمانی که فیلم "آمدن به آمریکا" یکی از معروف ترین آثار ادی مورفی اکران شده بود، امباپه هنوز متولد نشده بود اما کیلیان تصمیم گرفت که به این بازیگر سرشناس ادای احترام کند.
 در حقیقت امباپه ظاهر شخصیت "آکیم" در آن فیلم را انتخاب کرد و البته چهره اش را به شکل زامبی ها در آورد تا به مناسبت هالووین حسابی چهره اش ترسناک شود.
پی اس جی پس از پیروزی سخت مقابل لیل در خانه صدرنشینی خود را تثبیت کرده است. بازیکنان پی اس جی نیز از فرصت استفاده کردند و با توجه به حس و حال خوب تیمشان هالووین را جشن گرفتند.
نیمار ستاره برزیلی که معمولا عادت دارد که هالووین های شلوغی را داشته باشد، امسال هم تصویری از گریم خود منتشر کرده که البته این بار به نظر می رسد که نخواسته سر و صدای زیادی به پا کند.
این بازیکن با یک گریم نسبتا جزئی خودش را آماده روز وحشت یا همان هالووین کرده است. نیمار سعی کرده که شبیه شخصیت خیالی و اساطیری مکزیک به نام "لاکاترینا" بشود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала