Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 1 – آلاوز 1؛ کاتالان‌ها در حسرت پیروزی، اخراج کومان کارساز نبود

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
بارسلونا در نخستین بازی پس از اخراج رونالد کومان، در خانه برابر آلاوز متوقف شد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا، میزبان آلاوز در ورزشگاه نیوکمپ بود و برابر این تیم با نتیجه 1-1 متوقف شد.
این تیم که رونالد کومان هالندی را هفته گذشته اخراج کرده بود، در این دیدار سرجی بارخوان را روی نیمکت داشت و این مربی که از تیم جوانان بارسا آمده است، در این دیدار بیشتر از بازیکنان سابق خودش استفاده کرد و می‌خواست با پیاده کردن تیکی تاکا بازی را ببرد.
بارسا در نیمه نخست با پاسکاری‌های متعدد به دنبال باز کردن دروازه‌ حریف بود، اما در رسیدن به هدف ناکام مانده بازی با نتیجه تساوی در 45 دقیقه نخست به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم کاتالان‌ها فشار بیشتری برای رسیدن به گُل آوردند و در دقیقه 49 روی شوت سرکش دپای موفق به باز کردن دروازه حریف شدند.
سه دقیقه پس از این گُل لوئیس ریوخا گُل خورده را جبران کرد و همه چیز دوباره مساوی شد. بارسا در ادامه تلاش زیادی برای زدن گُل برتری انجام داد اما ناموفق بود و برابر آلاوز متوقف شد.
در این دیدار بارسا دو مصدوم نیز داشت و آگوئرو و پیکه ستاره‌هایی بودند که به صورت اجباری تعویض شدند.
با این تساوی بارسا در سه بازی آخر در کسب پیروزی ناموفق بود و از 9 امتیاز ممکن تنها 1 امتیاز کسب کرد.
پس از توقف بارسا برابر آلاوز، این تیم 16 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده نهم جدول لالیگا قرار گرفت. آلاوز نیز با 1 امتیازی که کسب کرد در رتبه شانزدهم چدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала