Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عبدالصمد الزلزولی کیست؟ با جدیدترین امید بارسا در خط حمله آشنا شوید

© Flickr / Wolverhampton.Wanderer / FC Barcelonaورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch
ورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا علی رغم شروعی ضعیف در امر نتیجه گیری این فصل توانسته است استفاده خوب و زیادی از بازیکنان جوان و آکادمی خود بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک،  بارسلونا در شروع لالیگا شرایط وحشتناکی داشته است و در مقابل آلاوز نیز به تساوی رضایت داد تا همچنان در رتبه نهم لالیگا بماند و از کسب سهمیه اروپایی دور باشد.
سرجی بارخوان سرمربی موقت بارسلونا در اولین حضورش نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی را کسب کند و مصدومیت آگوئرو و پیکه نگرانی ها را بیشتر کرد اما به نظر می رسد که حداقل یک نفر می تواند از بازی دیشب خوشحال باشد: عبدالصمد الزلزولی.
این بازیکن 19 ساله که در بارسلونای بی حضور دارد، در دقیقه 80 بازی مقابل آلاوز به جای اسکار مینگزا وارد زمین شد تا برای اولین بار برای بارسلونا بازی کند. با این تعویض، سرجینیو دست به پست دفاع راست رفت تا عبدالصمد در کارهای هجومی شرکت کند.
​الزلزولی به اولین بازیکن متولد مراکش تاریخ باشگاه بارسلونا تبدیل شد. البته پیش از این مونیر الحدادی نیز برای بارسا بازی کرده بود اما مونیر متولد اسپانیا است و حتی برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده هر چند که اخیرا به عضویت تیم ملی مراکش درآمده است.
عبدالصمد متولد شهر بنی ملال در مرکز مراکش است که در تابستان از هرکولس راهی تیم آکادمی بارسلونا شد. او در تیم هرکولس 22 بازی در لیگ دسته سه اسپانیا و کوپا دل ری انجام داده بود. این بازیکن در همه رده های سنی برای مراکش بازی کرده و سرعت و قدرت کنترل خوب بالایی دارد و توان بازی در هر دو جناح خط حمله را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала