Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی را سرمربی بارسا بدانید؛ پای قطر در میان است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
چیزی تا معرفی ژاوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا باقی نمانده است.
به گزارش اسپوتنیک، نیمکت بارسلونا به دنبال اخراج کومان خالی از مربی است و هدایت این تیم بر عهده سرجی بارخوآن مربی تیم B بارسا است.
بارسا که شب و روزهای پر التهابی را سپری میکند، شب گذشته نیز دوباره در نیوکمپ، این بار در مقابل آلاوز و تساوی 1 بر 1 متوقف شد.
با این حال روزنامه مارکا در گزارش میگوید، ژاوی بدون شک در طی چند روز آینده به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی خواهد شد، زیرا مذاکرات میان باشگاه بارسا، السد قطر و ژاوی به گونه مثبتی در حال پیشرفت است.
این در حالیست که السد با ژاوی شب گذشته در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر با 4 گل در مقابل الاهلی به برتری رسید و با 24 امتیاز به صدرنشینی لیگ ادامه داد.
​آنطور که گزارش مارکا میگوید، باشگاه السد روابط بسیار نیکی با اسطوره بارسا دارد و برای بازگشت او به نیوکمپ بعنوان سرمربی، سنگ اندازی نخواهد کرد.
در این گزارش آمده است، باشگاه السد از ژاوی و بارسا بخاطر اینکه یک سال زودتر از پایان قراردادش تیم را ترک میکند، غرامت نخواهد گرفت و اجازه این انتقال را به راحتی صادر میکند، اما ظاهرا توافقات دیگری انجام شده باشد.
گفته میشود، با آمدن ژاوی به بارسا پای اسپانسرهای کلان قطری هم دوباره به بارسا باز خواهد شد.
​از سال 2015 به این طرف که شرکت هواپیمایی قطر اسپانسر اصلی باشگاه بارسا بود، بارسا با کمپنی جاپانی راکوتن همکاری مالی دارد و حالا نیز دوباره ثروت قطری ها با توجه به اوضاع بد مالی باشگاه، وارد چرخه پولی بارسلونا شود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала