Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله رئالی‌ها به سرمربی تیم ملی برازیل در حمایت از وینیسیوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
هواداران رئال مادرید پس از دبل وینیسیوس در بازی برابر الچه، به سرمربی تیم ملی برازیل هجوم بردند و از او بخاطر عدم دعوت از این بازیکن جوان به تیم ملی کشورش شدیداً انتقاد کردند.
به  گزارش اسپوتنیک، اخیراً فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی تیته سرمربی تیم ملی برازیل برای دو بازی پیشرو در رقابت‌های راه‌یابی به جام جهانی 2022 قطر برابر تیم‌های کلمبیا و آرجانتین منتشر شد که در کمال تعجب نام وینیسیوس جونیور ستاره درخشان رئال مادرید در آن دیده نشد.
تیته حتی فیلیپه کوتینیو هافبک تهاجمی بارسلونا را که شدیداً افت کرده و در ترکیب ثابت بلوگرانا جدایی ندارد، به تیم ملی دعوت کرد اما وینیسیوس جونیور را که در رقابت‌های لالیگا 7 گُل زده به اردوی تیمش دعوت نکرد.
وینی که امروز در برابر الچه نیز درخشان ظاهر شد و هر دو گُل تیمش را به ثمر رساند، مورد حمایت هواداران تیم باشگاهی‌اش قرار گرفته و آن‌ها بابت نادیده گرفتن ستاره تیمش خشمگین اند.
هواداران رئال مادرید پس از بازی رئال برابر الچه، در شبکه‌های اجتماعی به سرمربی تیم ملی برازیل هجوم بردند و از او بخاطر عدم دعوت وینی به تیم ملی کشورش شدیداً انتقاد کردند.
کهکشانی‌ها نام کوتینیو را به تیته پیام کردند و پای پُست‌های او در شبکه‎‌های اجتماعی نیز نام ستاره بارسلونا را نوشتند تا به سرمربی برازیل بفهمانند که او یک ستاره ناکام را به یک ستاره درخشان ترجیح داده است.
وینیسیوس در حالی به تیم ملی دعوت نشده که در وقفه قبلی بازی‌های ملی تیته به جای او رافینیا را از لستر دعوت کرد و این بازیکن نیز نمایش فوق‌العاده درخشان از خودش ارائه داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала