Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین برتری افغانستان در جام جهانی + عکس

© Photo / ACB Mediaتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان در بازی‌های بیست آوره جهان با شکست دادن نامیبیا به دومین پیروزی خود دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های ملی کریکت افغانستان و نامیبیا از ساعت 2:30 بعد از ظهر امروز به وقت کابل در چارچوب بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 20 آوره در ورزشگاه شیخ زاید (ابوظبی) به مصاف هم رفتند که سرانجام این رقابت را افغانستان با تفاوت 62 دوش به برتری رسید.
ابتدا قرعه را ملی پوشان کشور برنده شدند و محمدنبی انتخاب توپ زنی کرد، و این تیم در 20 آور با از دست دادن 5 بازیکن، 161 دوش را هدف تعیین کرد.
در این بخش محمدشهزاد 45، حضرت الله زازی 33، محمدنبی 32 و اصغر افغان 31 دوش ثبت کردند و نمایش درخشان داشتند در حالی‌که اصغر افغان پس از توپ زنی رسما از بازی‌های تیم ملی خداحافظی کرد.
در سوی مقابل روبن و جان نیکول هر کدام دو ویکت و اسمیت یک ویکت کسب کردند.
در ادامه بازیکنان نامیبیا به توپ زنی پرداختند و طی 20 آوربا از دست دادن 9 ویکت تنها 98 دوش کسب کردند و نتوانستند هدف داده شده را برآورده سازند و با تفاوت 62 دوش شکست خوردند.
در این بخش دیوید 26، جان نیکو 14، اراسمس و روبن هرکدام 12 دوش رقم زدند.
اما در بخش توپ اندازی، نوین الحق 3 ویکت گرفت و بهترین بازیکن زمین شناخته شد، حمیدحسن هم توانست بهترین نتیجه را بگیرد و سه ویکت گرفت، گلبدین 2 و راشدخان هم یک ویکت دیگر برای افغانستان به دست آوردند.
با این نتیجه تیم ملی کریکت کشور 4 امتیازی شد و در رده دوم جدول جا خوش کرد.
البته قابل یادآوری‌ست که فعلا پاکستان در صدر جدول ایستاده و نتیجه بازی امشب دو تیم هندوستان و نیوزیلاند نیز برای افغانستان تأثیر مستقیم دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала