Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روایت جالب وینیسیوس از رفتار جدی آنچلوتی با او

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید پس از درخشش در جدال الچه که منجر به پیروزی تیمش شد، به اتفاق تلخ نژادپرستانه با وی در جدال الکلاسیکو واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید با دبل این ستاره برزیلی که این روزها به شدت در حال رشد و درخشش است، با نتیجه 2 بر 1 از سد الچه گذشت و صدرنشینی را حفظ کرد.
این ستاره برزیلی که در جریان دیدار با بارسا و هنگامی که تعویض میشد، مورد بی حرمتی نژادی یکی از هواداران بارسا قرار گرفته بود، پس از پایان بازی گفت:
فکر می کنم آنها مستحق مجازات های شدید هستند، و اگر این کار شود، دیگر این کار را انجام نمی دهند. در آن زمان تصمیم گرفتم چیزی نگویم، زیرا روی بازی تمرکز کرده بودم.
این مهاجم برزیلی فصل فوق العاده ای را میگذارند و تا کنون در 14 بازی کلی، موفق به زدن 9 گل برای تیمش شده است. این در حالیست که او در مجموع 47 بازی فصل گذشته، تنها 6 گل برای رئال به ثمر رسانده بود.
او گفت:
فشار زیادی را برای رسیدن به جایگاهی که حالا دارم تحمل کردم، شاید خیلی ها فکر نمیکردند که من به چنین جایگاهی برسم. نمی‌دانم چرا، ولی باشگاه و مربیان کیفیت من را می‌دانستند و با گذشت زمان، تجربه و باور بیشتری به دست آوردم
ستاره رئال ادامه داد:
"من همیشه ساکت بودم، برایم مهم نبود که بقیه چه می گویند. فکر نمی کنم حالا هم بهترین بازیکن جهان هستم. من فقط به صحبت های افراد حاضر در باشگاه و اطرافیانم گوش می دهم."
View this post on Instagram
A post shared by Real Madrid C.F. (@realmadrid)
وینیسیوس در مورد آنچلوتی که او را به یک ستاره تبدیل کرده است نیز گفت:
او همیشه از من می خواهد که روی بازی ام تمرکز کنم. گاهی اوقات تمرکزم را از دست می دهم، ولی او مدام به من یادآوری می کند. در مقابل شاختار وقتی کاری را انجام دادم که او دوست نداشت، او گفت: "اگر دوباره این کار را انجام بدهی، تو را تعویض می کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала