Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرجی: نمیدانم آن توپ چطور گل شد، بارسایی بودن حالا سخت است

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
سرمربی موقت بارسا پس از توقف تیمش برابر آلاوز در شب مصدومیت دو ستاره اش، در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته دوزادهم لالیگا و در نخستین مسابقه ای که سرجی بارخوآن به عنوان جانشین کومان اخراجی روی نیمکت بارسا نشسته بود، این تیم در در نیوکمپ در مقابل آلاوز در حالی که یک صفر پیش افتاده بود، به تساوی 1 بر 1 رسید.
جزئیات نشست خبرس سرجی پس از پایان بازی
"در نیمه اول، بازی بین خطوط برای ما سخت بود، اما توسط گل دپای آن را اصلاح کردیم و توانستیم توپ را سریع تر حرکت دهیم. بعد از گل آنها روی یک حرکت به ما گل زدند. واقعا تعجب میکنم که توپ آنها چطور وارد دروازه ما شد؟
احساس بدی است، ما موقعیت خلق کردیم و چرخش توپ خوبی داشتیم اما وقتی بازی مساوی می شود، مهم نیست که چقدر خوب این کارها را انجام داده اید، دیگر کسی شما را باور نخواهد داشت. ما باید از نظر ذهنی و جسمی ریکاوری کنیم. بازیکنان باید ببینند و باور داشته باشند که در مسیر درستی قرار داریم. دوران پیچیده و سختی است و شاید بارسایی بودن حالا سخت باشد، اما همه ما باید بارسایی و پشت تیممان باشیم.
وی گفت:
این که چقدر طول می کشد تا سرمربی جدید بیاید، کار مرا مشروط نمی کند. اگر تا بازی سه شنبه من مسئول تیم باشم، راه حل هایی را برای پیروزی پیشنهاد می کنم و سعی می کنم تیم را احیا کنیم. بازیکنان بسیار خوب هستند و باید به خودشان ایمان داشته باشند.
اولین مسئله این است که موقعیت هایی که خلق می کنیم را تبدیل به گل کنیم. برای پیروزی باید بیش از حریف، از موقعیت های خود بهره ببریم. در مورد گل ریوخا، وقتی بازیکنی توپ را می گیرد و این گونه پیش می رود، شما باید او را متوقف کنید و در دفاع قاطع باشید، حتی اگر این کار منجر به دریافت کارت زرد شود. شما باید به تیم فکر کنید و با خطا او را متوقف کنید. 
 رقابت برای لیگ؟
 اگر راهی برای مبارزه برای لیگ باشد، آن راه پیروزی است. اگر می خواهید رقابت کنید، این کوتاه ترین راه است. هیچ راه دیگری به جز پیروزی در بازی ها وجود ندارد. من مثبت و خوش بینم و تلاش می کنم، در این مورد هیچ کسی روی دست من نخواهد آمد. کاری که باید بکنم این است که ذهنیت بازیکنان را تغییر دهم و باعث شوم به خودشان باور داشته باشند. اگر به آینده فکر نکنند و روز به روز پیش بروند، برای همه بسیار بهتر می شود. همچنین مهم است که مصدومان تیم ریکاوری کنند و برگردند. گرفتن فقط یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن، قابل قبول نیست.
 مصدومان؟ 
همین است که هست و کاری نمی توان کرد. کومان نیز از این مشکل رنج می برد و کار بیشتری از دست ما برنمی آید. ما نیمکت و تیم ب را برای همین مواقع داریم. به جز این که در انتظار فردا بمانیم، انتخاب دیگری وجود ندارد. 
آگوئرو و پیکه؟ 
او به من گفت که سرگیجه دارد. به من گفته شد که او را به بیمارستان برده اند. چیز دیگری نمی دانم. در مورد پیکه هم نمیدانم چه وضعیتی دارد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала