Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در پاریس: پی‌اس‌جی قرارداد «راموس» را فسخ می‌کند

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که باشگاه پاریسن‌جرمن می‌تواند قرارداد سرجیو راموس مدافع اسپانیایی خودش را فسخ کند.
به گزارش اسپوتنیک، 4 قبل سرجیو راموس به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به پاریسن‌جرمن پیوست اما هنوز اولین بازی رسمی خود را برای این باشگاه لیگ 1 انجام نداده است.
راموس چند بار در آستانۀ بازگشت به میادین قرار گرفت اما مصدومیت او بار دیگر تشدید پیدا کرد و ستاره سابق رئال موفق نشد تا بار دیگر پا به توپ شود.
به همین دلیل شرایط عجیبی بین پی‌اس‌جی و راموس پیش آمده و رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که   باشگاه پاریسی به دنبال فسخ قرارداد ستاره اسپانیایی خودش است.
براساس گزارش لوپاریزن، باشگاه پاریسن‌جرمن معتقد شده که بازگشت راموس به اوج و آمادگی کامل با توجه به سن بالایی که دارد، دیگر ممکن نیست و با مدیر برنامه‌های او بزودی مذاکرات را برای فسخ قرارداد آغاز خواهند کرد.
در همین حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که باشگاه پاریسن‌جرمن از مصدومیت راموس آگاه بود و با این وجود تصمیم گرفت تا کاپیتان رئال مادرید را جذب کند.
این ادعا همچنان مطرح است که پی‌اس‌جی نمی‌تواند قرارداد راموس را بدون توافق با او فسخ کند و این بازیکن تا پایان قراردادش یعنی 2023، در این باشگاه خواهد ماند.
با این حال باشگاه پاریسن‌جرمن تا حالا به صورت رسمی در این مورد چیز نگفته است و خبرهای رسمی نشان می‌دهد که راموس پس از وقفه بازی‌های ملی در ماه جاری به میادین باز خواهد گشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала