تصمیم طالبان برای "حفاظت" از محیط زیست

© Sputnik / Z.Mمحمد سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر
محمد سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
طالبان حمایت خود را از تلاش‌های زیست محیطی نشان داده و خواستار کمک‌های بین‌المللی برای کمک به تکمیل پروژه‌های زیست محیطی در افغانستان شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیلی میل، سهیل شاهین، سخنگوی طالبان، با اشاره به نیاز به حفاظت از "اقلیم شکننده" کشور گفت که برای کمک به سبزتر شدن افغانستان به "کار عظیم" نیاز است.
اداره محیط زیست: در زمستان صاحبان بلند منزل ها به جای زغال سنگ از گاز مایع استفاده کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2020
اداره محیط زیست: در زمستان صاحبان بلند منزل ها به جای زغال سنگ از گاز مایع استفاده کنند
شاهین گفت که پروژه‌های زیست‌محیطی که با هزینه سازمان ملل در دولت سابق افغانستان تصویب شده‌اند، باید به طور کامل از سر گرفته شوند.
او تاکید کرد که طالبان متعهد به تامبن امنیت آنها هستند.
شاهین گفت: افغانستان دارای آب و هوای شکننده است. نیاز به کار فوق‌العاده است. برخی از پروژه‌های تغییر اقلیم که قبلاً تصویب شده‌اند باید به طور کامل کار خود را از سر بگیرند.
آژانس‌های امدادی هشدار داده‌اند که خشکسالی در افغانستان که به گفته دانشمندان سازمان ملل به دلیل تغییرات آب و هوایی بدتر شده است، می‌تواند 22 میلیون نفر را به "ناامنی غذایی حاد" بکشاند. 
شاهین تأکید کرد که طالبان می‌توانند امنیت تیم‌هایی که در این پروژه‌ها کار می‌کنند، تضمین کنند. وی در توییتر خود نوشت: امارت اسلامی افغانستان متعهد به تامین امنیت و محیط امن برای کار سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های خیریه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала