Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی آژاکس گزینۀ شماره یک نیمکت نیوکاسل

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
سران باشگاه نیوکاسل تصمیم دارند تا اریک تن‌هاگ را جانشین استیو بروس سازند و تلاش‌ها برای رسیدن به این هدف آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه نیوکاسل که اخیراً به سعودی‌ها فروخته شد و مدیران ارشد این استیو بروس را از هدایت تیم شان برکنار کردند و حال دنبال یک مربی درجه یک فوتبال اند تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد و پروژه رویایی‌ آن‌ها را استارت بزند.
Πανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
ورزش
تاتنهام به فکر استخدام راجرز؛ نام تن هاگ نیز روی میز است
در چند هفته آخر گزینه‌هایی چون لمپارد، رونی، فونسکا، سیمئونه، کونته، امری، جرارد و رالف رانکینگ به این باشگاه لینک شده بودند و رسانه‌های انگلیسی از احتمال نشستن یکی از این گزینه‌ها بر روی نیمکت نیوکاسل خبر داده بودند.
حالا اما خبر می‌رسد که گزینه‌ شماره یک سران نیوکاسل سرمربی آژاکس است و آن‌ها تلاش شان را برای استخدام اریک تن‌هاگ آغاز کرده‌اند تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد.
میرر در گزارش امروزش این موضوع را بیان داشته و مدعی است که سران نیوکاسل پروژۀ را در نظر دارند که سرمایه‌گذاری بالای جوانان در اولویت آن قرار دارد و تن‌هاگ نشان داده در عملی ساختن چنین پروژۀ دست بالای نسبت به سایر گزینه‌ها دارد.

تن‌هاگ که گزینه بارسلونا نیز برای جانشینی کومان بود، در حالی به نیوکاسل لینک شده که در چند فصل آخر چند بار ستاره‌های تیمش را از دست داد اما با جذب جانشینان مناسب و ارزان دوباره تیمش را ساخت و حالا یکی از قدرت‌های اروپا است.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала