Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قطعی؛ تیم‌ ملی فوتبال افغانستان در ماه نوامبر کمپ تمرینی و بازی تدارکاتی خواهد داشت

© Photo / AFFانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، در گفت‌وگویی از برگزاری کمپ تمرینی و بازی تدارکاتی تیمش در ماه نوامبر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از تغییر نظام در افغانستان، فدراسیون فوتبال این کشور شاهد وقایع تلخ و تاریکی بود و به نظر می‌رسید که فدراسیون فوتبال این کشور از سوی فیفا تعلیق شود.
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
ورزش
اصرار بازیکنان تیم ملی به تعهد شان با فدراسیون فوتبال؛ شیران خراسان به مصاف سنگاپور می‌روند؟ + عکس
مسئولان این فدراسیون اما با تلاش‌هایی که در داخل و بیرون از افغانستان انجام دادند، جلو به تعلیق رفتن فدراسیون را گرفتند و حالا به نظر می‌رسد که اوضاع به حالت عادی برگشته و تیم ملی افغانستان می‌تواند همانند گذشته در میادین حاضر شود.
فدراسیون فوتبال افغانستان که اخیراً از برگزاری کمپ تمرینی و بازی تدارکاتی تیم ملی خبر داده بود، موفق شده تا برنامه‌هایش را عملی کند و در ماه نوامبر ضمن برگزاری کمپ تمرینی، شیران خراسان یک دیدار دوستانه نیز برابر یکی از تیم‌های آسیایی خواهد داشت.
این موضوع را انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، در گفت‌وگویی با تلویزیون آریانا بیان کرد، اما در مورد مکان برگزاری کمپ تمرینی و تیمی که قرار است با آن دیدار دوستانه برگزار کنند، چیزی نگفت.
گفته می‌شود که فدراسیون فوتبال، کشوری را برای برگزاری کمپ تمرینی انتخاب خواهد کرد که همه بازیکنان بتواند به آن کشور سفر کنند و مشکلی نداشته باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала