Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمایندگان بارسا به دوحه می‌روند؛ ژاوی بالاخره سرمربی آبی‌اناری‌ها می‌شود؟

© REUTERS / ALBERT GEAخوان لاپورتا
خوان لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
مسئولان باشگاه بارسلونا فردا و یا پس فردا راهی دوحه خواهند شد تا با با باشگاه السد صحبت کنند و مجوز جدایی ژاوی را به دست آورند.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز ستاره سابق بارسلونا و سرمربی فعلی باشگاه السد قطر، گزینه اصلی کاتالان‌ها برای جانشینی کومان است و تلاش‌های برای انتصاب او در جریان است.
باشگاه قطری که شدیداً از برخورد سران بارسا ناراحت است، گفته که به ژاوی اجازه جدایی نخواهد داد و سرمربی اسپانیایی را تا پایان قراردادش حفظ خواهد کرد.
در همین حال از اسپانیا خبر می‌رسد که فردا و یا پس فردا مسئولان باشگاه بارسلونا راهی دوحه خواهند شد تا با با باشگاه السد صحبت کنند و مجوز جدایی ژاوی را به دست آورند.
براساس گزارش موندو دیپورتیوو، مدیران ارشد بارسلونا و در رأس آنها خوان لاپورتا رییس باشگاه قرار خواهد داشت، سه شنبه و یا چهارشنیه به قطر پرواز خواهند رفت تا ضمن فسخ قرارداد ژاوی با السد و پرداخت غرامت آن، هافبک پیشین خویش را به نوکمپ بیاورند.
گفته می‌شود که این سفر پس از بازی بارسلونا با دیناموکیف انجام خواهد شد و در صورتی که توافق حاصل شود، ژاوی پنجشنبه به اسپانیا سفر می‌کند و به روز شنبه به عنوان سرمربی بارسا معرفی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала