Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی نگران شرایط جسمانی مسی

© REUTERS / Benoit TessierЛионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
مصدومیت‌های پیهم لیونل مسی سران پاریسن‌جرمن را نگران ساخته و آن‌ها در جست‌وجوی راهی اند تا این فوق ستاره آرجانتینی را به شرایط آرمانی برگردانند.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی از زمان پیوستن به پاریسن‌جرمن، دو بار مصدوم شده است و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد. این بازیکن که هفته گذشته یک جلسه تمرینی را از دست داد، در دیدار برابر لیل به میدان رفت اما پس از یک نیمه تعویض شد و جای خودش را با مائورو ایکاردی داد.
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
ورزش
گفت‌وگوی کامل مسی با اسپورت؛ صحبت‌های جالب لئو در مورد جدایی از بارسا و حضور در پی‌اس‌جی + عکس/ویدیو
پس از بازی دلیل تعویض مسی مشکلات عضلانی عنوان شد و مائوریسیو پوچتینو گفت که ستاره تیمش را به خاطر احتیاط از زمین بیرون کشیده است.
حالا اکیپ در گزارشی مدعی شده که ستاره پی‌اس‌جی ضمن مشکلات عضلانی از ناحیه زانو نیز احساس درد می‌کند و این موضوع مدیران پاریسن‌جرمن را نگران ساخته است زیرا این بازیکن در زمان حضور در بارسلونا، هر زمانی که از ناحیه زانو مصدوم شده، چندین هفته به دور از میادین بوده است.
در این گزارش آمده است که مسی به روز یک شنبه با یک فزیوتراپیست به صورت اختصاصی کارکرده تا برای چهارمین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برابر لایپزیگ آماده باشد.
گفته می‌شود که این فزیوتراپیست از سوی باشگاه تنها بخاطر مسی استخدام شده تا این بازیکن را به شرایط آرمانی برگرداند و جلو مصدومیت وی را در بازی‌های پیشرو بگیرد.
با این حال گفته می‌شود که اگر مسی آماده هم باشد، پوچتینو روی او ریسک نخواهد کرد و در بازی برابر لایپزیگ لئو بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала