Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گفت‌وگوی کامل مسی با اسپورت؛ صحبت‌های جالب لئو در مورد جدایی از بارسا و حضور در پی‌اس‌جی + عکس/ویدیو

© AFP 2023 / SAMEER AL-DOUMYاللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان
اللاعب الأرجنتيني ليونيل ميسي يصل إلى باريس للتعاقد مع نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
لئو مسی روز گذشته در خانه‌اش با نشریه اسپورت گفت‌وگویی انجام داد و در موارد مختلف با این نشریه اسپانیایی صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لئو مسی تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به پاریسن‌جرمن پیوست و در حال حاضر در این باشگاه توپ می‌زند. او پس از کنفرانس مطبوعاتی که در روز خداحافظی‌اش از بارسلونا برگزار شد، هیچ‌گاه به صورت مفصل به جدایی‌اش از این تیم نپرداخته و حالا نشریه اسپانیایی اسپورت به سراغ او رفته تا حرف‌هایش را در مورد باشگاهی که از نوجوان در آن حضور داشت، بداند.
لئو مسی، در طول مصاحبه با این نشریه سرشناس که در خانه‌اش انجام شد، به گذشته نگاه و احساسات خود را نسبت به باشگاهی که در آن آموزش دیده یود و این که حالا چه حسی در پاریسن‌جرمن دارد، بیان کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

اسپورت: از بارسلونا تا پاریس، از نیوکمپ تا پارک د پرانس، چه تغییرات به وجود آمده؟
لئو:" حقیقت این است که این یک تغییر بزرگ بود. همانطور که در آن زمان گفتم، تصورش را نمی‌کردم. خوشبختانه من در حال حاضر در تیم جدید حضور دارم، بچه‌هایم در حال حاضر به مکتب می‌روند، ما کم و بیش به روال عادی زندگی بر می‌گردیم و خوشحال هستیم."
اسپورت: دو ماه پس از جدایی از بارسا چطور گذشت، آیا به این تغییر عادت کرده اید؟
مسی:" بله، عادت کرده‌ایم. اگر چه سخت بود اما تلاش کردم این تغییر را بپذیرم و به آن خوشبین باشم. اکنون، همانطور که گفتم، آرام‌تر هستم، همه چیز را بیشتر جذب می‌کنم و بدیهی است که به همه چیزهایی که اینجا دارم و آنچه در سطح ورزش و خانواده در راه است، فکر می‌کنم. ما هم در حال لذت بردن از این شهر هستیم که با وجود آب و هوا فوق العاده، زیبایی‌های فراوان دارد. ما خوش شانس بودیم که به اینجا آمدیم."
اسپورت: لاپورتا انتظار داشت که برای بارسا رایگان بازی کنی، نظرت چیست؟
مسی:" حقیقت این است که همانطور که در هنگام خروج توضیح دادم، هر کاری که ممکن بود انجام دادم تا بمانم، هرگز از من خواسته نشد که رایگان بازی کنم. از من خواسته شد که حقوقم را پنجاه درصد کاهش دهم و من این کار را بدون مشکل انجام دادم. در آن زمان همه‌ی ما در موقعیتی بودیم که برای کمک کردن به تیم باید کوشش می‌کردیم. آرزوی من و خانواده‌ام ماندن در بارسلونا بود. به نظرم حرفی که رئیس باشگاه زد بی‌جا بود. آن‌ها به من صدمه می زنند زیرا فکر می کنم او نیازی به گفتن این حرف ندارد، این موضوع به این می‌ماند که کاری را انجام دهی و مسئولیت آن را را بر عهده نگیری. این باعث می شود مردم فکرهای عجیب و غریبب کنند یا نوعی شک ایجاد می‌کند که به نظر من ضروری نیست."
View this post on Instagram
A post shared by Diario SPORT (@diariosport)
اسپورت: آیا با پایان قراردادت با پی‌اس‌جی تا دو فصل دیگر، به بارسلونا برمی‌گردی؟
مسی :"نمی دانم قرارداد من با پاریسن‌جرمن به پایان می‌رسد یا نه. چیزی که تقریبا تایید شده و مطمئنم این است که ما دوباره در بارسلونا زندگی می‌کنیم و زندگی ما در آنجا خواهد بود. این چیزی است که همسرم می‌خواهد و من نیز موافقم. ما برای زندگی به بارسلونا برمی گردیم."
اسپورت: بازگشت به بارسا چطور؟
مسی:"بلی، من همیشه گفته‌ام که خیلی دوست دارم در کارهایی که ممکن است مفید باشد و به باشگاه کمک کند، اشتراک داشته باشم. من دوست دارم در مقطعی مدیر فنی تیم شوم. نمی‌دانم در بارسلونا خواهد بود یا نه. اگر امکانی وجود داشته باشد، می‌خواهم دوباره برگردم و در کارها مشارکت داشته باشم، زیرا این باشگاهی است که دوستش دارم و دوست دارم همچنان خوب باشد، به رشد خود ادامه دهد و یکی از بهترین‌های دنیا باشد."
اسپورت: بارسا را ​​در حال حاضر چگونه می بینی؟ آیا فکر می‌کنی که بلوگرانا بتواند در این فصل قهرمانی کسب کند؟
مسی:" بارسا ستاره‌های فوق العاده‌ای دارد، آن‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند. هر وقت بتوانم آن‌ها را می بینم. بازیکنان جوان خیلی خوب ظاهر شدند مثل گاوی. در سطح تیمی آن‌ها خوب هستند. با بازگشت آگوئرو و دمبله، اگر به شرایط خوب برگردند، کمک بزرگی برای تیم خواهند بود. بارسا همیشه در سطح بالا خواهد بود زیرا یکی از بهترین های جهان است. تیم همیشه برای لیگ و برای اهداف می‌جنگد، اگرچه ممکن است بعداً اتفاق بیفتد که عنوان قهرمانی کسب نکند."
اسپورت: آیا با هم‌تیمی‌هایت در حال حاضر صحبت می‌کنی؟
لئو:" بلی. من اغلب با آگوئرو که در باشگاه با هم هم‌بازی نبوده‌ایم صحبت می‌کنم و همین‌طور با جوردی آلبا و بوسکتس گاه‌گاهی حرف می‌زنم."
اسپورت: آیا هنگام جدایی از سوی بازیکنان حمایت شدی یا آن‌ها ترا ناامید کردند؟
مسی:" نه، ناامید نیستم، زیرا همه‌ی آن‌ها را از ته قلب می‌شناسم. آن‌ها انتظار داشتند من بمانم و برای این هدف تلاش‌هایی نیز انجام دادند. آن‌ها همانند من غافلگیر شدند، همانطور که مرا جدایی شگفت‌زده کرد. آن‌ها همیشه در کنار من بودند و از من حمایت می‌کردند."
اسپورت: روزهای نخست در پی‌اس‌جی؟
مسی:" از زمانی که به اینجا آمدم، احساس کردم مدت زیادی اینجا بوده‌ام زیرا آشنایان زیادی داشتم، هم‌تیممی‌هایی که اسپانیایی صحبت می‌کردند و خیلی سریع با من وفق کردند، این را صادقانه می‌گویم. در آغاز بازی کردن اندکی دشوار بود زیرا یک ماه من بازی نکرده بودم و پس از آن شروع دوباره با یک تیم جدید دشوار بود اما رفته رفته همه چیز عادی شد و حالا تلاش دارم تا خوب بازی کنم و مثل گذشته باشم."
اسپورت:" رابطه شما با نیمار و امباپه چگونه است؟ چگونه از شما استقبال کردند؟
مسی:"حقیقت این است که خیلی خوب بود. او[نیمار] همه چیز را برای من آسان کرد. من با نی رابطه دیرینه‌ای داشتم. با کیلیان در ابتدا ارتباط برقرار کردن کمی عجیب بود زیرا نمی دانستیم که او می‌ماند یا می رود. او با خودش درگیر بود. خوشبختانه ما در حال آشنایی بیشتر با یکدیگر چه در داخل و چه خارج از زمین هستیم. فکر می‌کنم با هم کنار میایم. یک گروه خوب و سالم در رختکن حضور دارد. حقیقت این است که خیلی خوب بود."
اسپورت: MSN یا MNM؟
مسی:" فکر می‌کنم قابل مقایسه نیست. لوئیس بیشتر ازهمه چیز یک گلزن است، به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی می‌کند. کلیان اما بیشتربه بازی‌سازی، قدرتمند بودن و ختم خوب توپ‌ها می‌اندیشد. من خوش شانس بودم که در آن مثلث در بارسا قرار گرفتم که فوق العاده بود و امیدوارم که با این مثلث نیز بتوانیم به همان موفقیت قبلی برسیم."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала