اثر بخشی بالای دُز واکسن "اسپوتنیک V" در سالمندان

© Sputnik / Vladislav Vodnev /  مراجعه به بانک تصاویر Вакцина Sputnik V, произведенная в "Карагандинском фармацевтическом комплексе"
Вакцина Sputnik V, произведенная в Карагандинском фармацевтическом комплексе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
یک مطالعه در میان سالمندان واکسینه شده با Sputnik V در آرژانتین نشان می دهد که میزان مرگ و میر ناشی از کووید-19 کاهش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک به اشاره به صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه، یک مطالعه در آرژانتین نشان داد که کارایی بالا و کاهش قابل توجه مرگ و میر ناشی از کرونا در افراد مسن پس از واکسیناسیون اسپوتنیک V، را نشان داده است. در این تحقیقات بیش از 660000 نفر بالای 60 سال شرکت کرده بودند.
کامبوجیا واکسین‌های روسی «اسپوتنیک وی» و «اسپوتنیک لایت» را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
کامبوجیا واکسین‌های روسی «اسپوتنیک وی» و «اسپوتنیک لایت» را تایید کرد
"صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) گفت که نتایج یک مطالعه موردی جامع انجام شده توسط وزارت بهداشت شهر بوئنوس آیرس (آرژانتین) را اعلام می کرد که اثربخشی واکسن Sputnik V را برای محافظت از افراد 60 سال به بالا را تایید می کند."  
مطالعه کامل در مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) منتشر شد. این مطالعه شامل بیش از 660000 افراد 60 ساله و بالاتر اتز آن بود که در بوئنوس آیرس زندگی می کردند و با واکسن های Sputnik V، AstraZeneca ویا Sinopharm واکسینه شدند. این در حالیست که بیش از 63 درصد از شرکت کنندگان در پژوهش با واکسن روسی (اسپوتنیک- وی) واکسینه شدند.
بر اساس این مطالعه، میزان عفونت پس از دریافت دو دوز واکسن بیش از 88 درصد کاهش یافته و میزان مرگ و میر نیز 96.6 درصد کاهش یافته است. این گزارش همچنین تصریح می کند که مرگ و میر در بین افراد 70 تا 79 سال 98.2٪ کاهش یافته است، و در بین افراد 80 سال یا بیشتر - 94.2٪ بوده است.
در پیام آمده است: "این مطالعه اثربخشی سطح بالای "Sputnik V" را در محافظت از سالمندان تأیید می کند.
در ماه جون، وزارت بهداشت آرژانتین گزارش داد که اولین جزء واکسن اسپوتنیک V (معروف به اسپوتنیک لایت) از 78.6 تا 83.7 درصد در بین افراد 60 تا 79 ساله موثر بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала