Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

السد به جدایی «ژاوی هزناندز» چراغ سبز نشان داد

© twitter/xavi_Arabicژاوی هرناندز
ژاوی هرناندز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
نشریۀ اسپانیایی از نخستین تماس میان سران باشگاه بارسلونا و السد در مورد ژاوی خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه «آ.اس» گزارش داده که خوان لاپورتا مدیرعامل بارسلونا به منظور بستن قرارداد با ژاوی راهی دوحه قطر شده است و سران باشگاه السد نیز با کارتیرون فرانسوی که سرمربی الزمالک مصر است وارد گفتگو شدند.
خوان لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
ورزش
نمایندگان بارسا به دوحه می‌روند؛ ژاوی بالاخره سرمربی آبی‌اناری‌ها می‌شود؟
طبق گزارش‌ها، السد و بارسلونا با تماس تصویری با هم جلسه گذاشته اند. در حال حاضر به نظر می رسد که لاپورتا پنجشنبه می‌تواند به دوحه سفر کند تا ژاوی بعد از بازی السد و الدحیل راهی اسپانیا شود.
در واقع مدیران بارسلونا می دانند که بهتر است که انتقال ژاوی به شکل مسالمت آمیز به پایان برسد چرا که نمی‌خواهند با مالکان السد وارد جنگ شوند. در حقیقت مالک السد خواستار جلسه مستقیم با لاپورتا شده است.
شیخ السد مالک این باشگاه قطری نمی‌خواهد که با واسطه‌ها یا مدیران درجه دو مذاکره کند و فقط در صورتی راضی به صحبت در مورد ژاوی می شود که مستقیما با خود لاپورتا صحبت کند.
البته لاپورتا تنها سفر نخواهد کرد بلکه رافا یوسته نایب رئیس بارسلونا و ماتیو آلمانی مدیر فوتبال باشگاه نیز او را همراهی خواهند کرد. محمد بن حمد مالک باشگاه السد در نظر دارد که در جلسه رو در رو با لاپورتا، برای جدایی ژاوی چراغ سبز نشان بدهد.
باشگاه السد پیش از این با انتشار بیانیه‌ای تند شایعات جدایی ژاوی و رفتنش به بارسلونا را تکذیب کرده بود ولی اصرارهای مهندس کاتالان ها برای رفتن به نظر می‌رسد در حال رسیدن به نتیجه است.
ژاوی جمعه گذشته با قطری ها برای جدایی به توافق اولیه رسید و حالا نوبت بارسلونا است که کار را نهایی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала