امکان درگیری های نظامی در فضا

© Photo / James Vaughan/Asgardiaامکان درگیری های نظامی در فضا
امکان درگیری های نظامی در فضا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
بعضی کشورها در حال طرح ریزی انجام احتمالی درگیری در فضا هستند.
 به گزارش اسپوتنیک، آندری بلاوسوف، معاون هیت روسیه در کمیته اول اسامبله عمومی سازمان ملل متحد، معاون نماینده دایمی فدراسیون روسیه در دفتر سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی در نشست کمیته اول سازمان ملل متحد در ژینو  گفت که تعدادی از کشورها در حال کار بر روی انجام احتمالی فعالیت های محاربوی در فضا هستند.
سحابی روح و سحابی قلب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2018
چندرسانه ای
فضای کیهانی هم قلب دارد
بلوسوف گفت: «اخیراً تهدید تبدیل فضای بیرونی به عرصه رویارویی مسلحانه، مملو از توسعه درگیری‌ها با پیامدهای فاجعه‌بار برای سهم همه بشریت، در حال افزایش است».
وی افزود: «تعدادی از کشور ها استقرار سلاح در فضا را عملی می نمایند که این خود پتانسیل نیروهای نظامی در ساحه فضایی برای برخورد نیرومند بر اشیاء فضایی و زیربنا های پشتیبانی حیات بر روی زمین و همچنین برنامه ریزی برای انجام درگیری در فضای بیرونی را آماده می نمایند».
قابل ذکر است، ولادیمیر میخائف مشاور معاون اول رئیس عمومی شرکت "تخنیک رادیو الکترونیکی روسیه"  به آژانس تاس در این ارتباط معلومات داده گفت: طیارت نظامی نسل 6 روسی به شکل با پیلوت و بدون پیلوت ایجاد میگردد که به این شکل امکان پرواز به کیهان نزدیک بدون قوه جاذبه زمین مهیا میشود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала