امیدواری جبهه مقاومت برای جلب حمایت روسیه در مبارزه با طالبان  

© @https://www.facebook.com/abdulkabir.wasiqامیدواری نیرو های مقاومت برای جلب حمایت روسیه در مبارزه با طالبان
امیدواری نیرو های مقاومت برای جلب حمایت روسیه در مبارزه با طالبان   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
معاون پیشین والی پنجشیر با بیان اینکه در حال حاضر رهبر جبهه مقاومت پنجشیر در تاجیکستان حضور دارد، گفت: احمد مسعود در حال رایزنی با کشورهای مختلف برای جلب حمایت در مبارزه علیه طالبان است.
به گزارش اسپوتنیک، کبیر وثیق، معاون پیشین والی پنجشیر در مصاحبه با رسانه های روسیه گفت، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت در حال حاضر در تاجیکستان حضور دارد.
وی  افزود: «رهبر جبهه پنجشیر در حال حاضر در تاجیکستان است، اما در برخی مواقع به افغانستان سفر کرده و با نیروهای مقاومت در این کشور دیدار می‌کند».
رهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
احمد مسعود: تا رسیدن به اهداف خود از مبارزه دست نخواهیم کشید
وثیق تاکید کرد: احمد مسعود در حال رایزنی با کشورهای مختلف از جمله روسیه برای جلب حمایت آنها در مبارزه با طالبان است.
وی ادامه داد: بدون شک گروه تروریستی طالبان تهدیدی برای همه کشورها به ویژه کشورهای آسیای مرکزی است، اما روسیه با داشتن نفوذ جدی در منطقه و در کل جهان قادر است در برابر طالبان مقاومت کرده و از نیروهای مقاومت و مردم افغانستان در برابر طالبان حمایت حمایت کند.  
معاون پیشین والی هرات با بیان اینکه مسعود تلاش می‌کند کشورهای منطقه و جهان را برای مبارزه با طالبان متقاعد کند، گفت که وی به کشورهای مختلف برای جلب کمک آنها به جبهه مقاومت سفر می‌کند.
وثیق به روابط جبهه مقاومت پنجشیر با تاجیکستان نیز اشاره کرد و افزود: جبهه مقاومت با کشور تاجیکستان که کمک‌های لازم برای مبارزه با طالبان را در اختیار این گروه قرار می‌دهد روابط خوبی دارد.
پیش از این، برخی رسانه ها از افتتاح دفتر جبهه مقاومت ملی افغانستان در شهر دوشنبه خبر داده بود.
این در حالی است که تاکنون هیچ کشوری دولت موقت طالبان را به رسمیت نشناخته و برخی از رسانه ها گزارش دادند که احمد مسعود تلاش دارد با رایزنی با کشورهای مختلف آنها را متقاعد کند که طالبان را به رسمیت نشناسند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала