Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماشای بازی‌های آتالانتا هیجان‌انگیز است!

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد از می‌گوید علمکرد آتالانتا در سال‌های پایانی بی‌نظیر بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر، سرمربی اهل ناوری منچستریونایتد در آستانه دیدار شاگردانش برابر آتالانتا در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان در نشست خبری حضور پیدا کرد و در پیوند به شرایط تیم و عملکرد رقیب صحبت کرد.
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
ورزش
تاتنهام 0 – یونایتد 3؛ اوله با کمک کریس در آزمون بزرگ موفق شد
سرمربی شیاطین سرخ مدعی شد که او به دنبال نتیجه گیری در بازی‌های خارج از خانه هم خواهد بود. سولسشر در این این باره اظهار داشت:
«همه همه بازیکنان روی دیدار فردا شب تمرکز می کنند و فکر هیچ کس اصلا معطوف به بازی بعدی مقابل منچسترسیتی نیست.ما از نظر کسب پیروزی در بازی های خانگی در شرایط خوبی قرار داریم، اما به نتیجه گیری در دیدارهای خارج از خانه نیز نیاز داریم.»
سرمربی منچستر در ادامه گفت:
«تماشای بازی های آتالانتا هیجان انگیز است و ما برای مدتی دیدارهای این تیم را دنبال کرده ایم. آتالانتا سبک خاص خود را داشته و تیمی هجومی و با سبک بازی زیبا محسوب می شود. آنان تیمی با سبک بازی منحصر به ‌فرد است و آنها همیشه به خود باور دارند.»
سولشسر در پایان در مورد سیستم بازی تیمش گفت:
«مهم نیست بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو یا برونو فرناندز کجا بازی می کنند، زیرا آنها نیز به اندازه دیگر بازیکنان با انگیزه هستند. ما تیمی داریم که می توانیم به شیوه های مختلف بازی کنیم. شما می توانید با این بازیکنان از هر سیستمی استفاده کنید.»
منچستریونایتد باید فردا شب در ایتالیا برابر آتالانتا به میدان برود و سپس در لیگ برتر دیدار حساسی را در داربی شهر منچستر برابر منچسترسیتی خواهد داشت.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала