Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رُم 1 – میلان 2؛ روسونری با یک یار کمتر برُد و به تعقیب صدرنشین ادامه داد + خلاصه بازی

© AP Photo / Antonio CalanniИгроки ФК "Милан" радуются голу, забитому в матче с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан радуются голу, забитому в матче с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
آث میلان با وجود ده نفره بودن، در دیدار خارج از خانه پیروزی شد و جایگاه خودش را در رده دوم جدول سری‌آ حفظ کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های هفته یازدهم رقابت‌های سری‌آ، آث میلان در ورزشگاه المپیک مهمان رُم بود و موفق شد این تیم را شکست داده و سه امتیاز کامل را از آن خود کند.
در این دیدار میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چندین بار فرصت باز کردن دروازه میلان را داشت، اما بی‌دقتی مهاجمان سبب شد تا دروازه روسونری بسته بماند.
میلان پس از تحمل فشار در دقایق ابتدائی به بازی برگشت و گرگ‌ها را تحت فشار قرار داد. این تیم در دقیقه 25 به گُل نخست رسید و زلاتان ابراهیموویچ موفق شد تیمش را پیش بیندازد.
شاگردان پیولی به همین نتیجه برنده نیمه نخست شدند و با برتری راهی رختکن شدند.

با آغاز نیمه دوم میلان برای بیشتر کردن اختلاف پیش کشید و در دقیقه 57 صاحب پنالتی شد. فرانک کسیه هافبک دفاعی روسونری پیشت توپ ایستاد و توانست توپ را به تور دروازده بچسپاند.
در دقیقه 66 این دیدار تئو هرناندز مدافع فرانسوی میلان به دلیل دریافت کارت سرخ از بازی اخراج شد و میلان 20 دقیقه پایانی بازی را با یک یار کمتر دنبال کرد.
رُم با ده نفره شدن میلان به بازگشت به بازی امیدوار شد اما تلاش‌های شاگردان خاص نتیجه قابل قبولی نداشت و تنها یکی از گُل‌ها را در دقیقه 3+90 توسط الشعراوی جبران کردند.
در نهایت میلان موفق شد این دیدار را با نتیجه 0-1 ببرد و با 31 امتیاز به تعقیب ناپولی ادامه دهد. رُم نیز با 19 امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала