Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقۀ جدی بارسا به هافبک مازاد منچستریونایتد

© REUTERS / ANDY RAINخوان ماتا نجم مانشستر يونايتد
خوان ماتا نجم مانشستر يونايتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در زمستان برای جذب هافبک هالندی منچستریونایتد اقدام خواهد کرد و خود بازیکن نیز مایل است تا الدترافورد را ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا تابستان گذشته تلاش‌هایی برای جذب یک هافبک خلاق انجام داد و واینالدوم گزینه بلوگرانا محسوب می‌شد. این بازیکن اما بخاطر دستمزد با بارسا توافق نکرد و در نهایت راهی باشگاه پاریسن‌جرمن شد.
دونی فن ده بیک بازیکن آژاکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2020
ورزش
رقابت غول‌های اروپایی بر سر فن ده‌بیک
بارسا پس از ناکامی در جذب واینالدوم، هافبک دیگری به خدمت نگرفت و کومان سرمربی سابق این تیم به نیکو گونزالس و گاوی اعتماد کرد و آن‌ها را از تیم B، به تیم اصلی ارتقأ داد.
با وجود درخشش این ستاره‌های جوان در خط میانی، بارسا هنوز در تلاش است تا یک هافبک خلاق و باتجربه به خدمت بگیرد و با قرارداد او در کنار پدری و بوسکتس، مهاجمان تیم را تغذیه کند.
گزینۀ محبوب بارسلونا برای خط میانی، دونی فن‌ ده‌بیک هافبک هالندی منچستریونایتد است که تابستان سال 2020، با 35 میلیون یورو از آژاکس به الدترافورد منتقل شد اما تا حالا جای ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ نداشته و به دنبال جدایی است.
این بازیکن حتی قبل از پیوستن به یونایتد، مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما به دلیل درخواست بالای آژاکس از جذب وی منصرف شدند و فن ده‌بیک راهی لیگ برتر شد.
اسپورت میل مدعی است که بارسا در زمستان خواهان قرضی این بازیکن به بند خرید دائمی اختیاری است و خود بازیکن نیز به یونایتد فشار می‌آورد تا پیشنهاد بلوگرانا را بپذیرد.
دونی معتقد است که وی با پیوستن به بارسلونا و قرار گرفتن در کنار دی‌یونگ، به روزهای اوجش بازخواهد گشت و به این ترتیب فرصت حضور در جام جهانی را به تیم ملی هالند به دست خواهد آورد.
بارسا در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده است که بوسکتس از روزهای اوجش فاصله دارد و پدری نیز مصدومیت‌هایی در این فصل داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала