Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوق ستاره، غایب بزرگ پی‌اس‌جی مقابل لایپزیگ

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
طبق گزارش رسانه‌ها، فوق ستاره آرجنتینی احتمالا دیدار پاری‌سن‌جرمن برابر لایپزیگ خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی شنبه شب در بازی پاری‌جرمن با لیل در دقیقه 46 بازی به دلیل درد از ناحیه ران پای چپ تعویض شد.
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
ورزش
پی‌اس‌جی نگران شرایط جسمانی مسی
ا شرایط برای لیونل مسی متفاوت است و طبق ادعای برخی رسانه‌ها، مسی در دیدار برابر لایپزیگ غایب بوده و همراه هم‌تیمی‌هایش به آلمان سفر نخواهد کرد.
مسی در دیدار این هفته تیمش مقابل لیل نیز بازی نکرد و به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو قصد ندارد در مورد این بازیکن ریسک کند. مصدومیت این ستاره عضلانی عنوان شده و تاکنون به وصورت دقیق مشخص نیست چه زمانی شاهد بازگشت او به ترکیب اصلی خواهیم بود.
مسی در این فصل لیگ قهرمانان نمایش درخشانی داشته و در سه دیدار ابتدایی سه بار موفق به گلزنی شده است. این درحالیست که کیلیان امباپه تقریبا پس از یک هفته غیبت به تمرینات بازگشته و این ستاره فرانسوی قادر است در دیدار ‌پاری‌سن‌جرمن مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان حاضر شود.
این درحالیست که یاران مسی چهارشنبه شب و در دیداری دشوار در آلمان به مصاف لایپزیگ می‌رود و شرایط دو ستاره بزرگ این تیم در خط حمله در روزهای اخیر نامشخص بوده است.
پی‌اس‌‌جی در حال حاضر با کسب هفت امتیاز در صدر گروه دشوار خود قرار داشته و برتری در آلمان مقابل لایپزیش مسیر صعود این تیم به دور حذفی را هموار خواهد کرد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала