Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین تولد «دیگو مارادونا» اسطوره فقید فوتبال در نبود او + عکس/ ویدیو

© AP Photo / Alessandra TarantinoЛюди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе
Люди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
در سالروز تولد دیگو مارادونا، مردم آرجنتین بیش از فوتبال به فکر یادآوری خاطرات اسطوره فوتبال کشورشان بودند.
به گزارش اسپوتنیک، دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین سی‌ام اکتبر اگر زنده بود تولد 61 سالگی‌اش را جشن می‌گرفت، اما او بیست‌وپنجم نوامبر سال گذشته ایست قلبی کرد و درگذشت.
Люди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
ورزش
به یاد مردی که دیگر نیست، تولدت مبارک دیه‌گو
در حالی که رقابت‌های لیگ برتر آرژانتین روزهای اخیر برگزار شده، هواداران فوتبال بیش از این که به فکر مسابقات تیم‌های محبوب‌شان  و فوتبال باشند، به فکر دیگو مارادونا بودند.
در اطراف ورزشگاه‌های مختلف و به‌خصوص ورزشگاه خانگی تیم آرجنتینیوس جونیورز که «دیگو مارادونا» نام گرفته، هواداران از او می‌گفتند و تولدش را به نوعی جشن گرفتند.
همه بازیکنان آرژانتینیوس جونیورز در سالروز تولد مارادونا در دیدار مقابل لانوس پیراهنی با شماره 10 و نام مارادونا را پوشیده بودند که منقش به عکس مارادونا هم بود.
این اتفاق در تیم بوکاجونیورز هم رخ داد و بنرهایی بزرگ در ستایش دیگو در دیدار مقابل خیمناسیا آخرین تیمی که مارادونا در آن مربیگری کرد، به چشم می‌خورد. این باشگاه حتی به دالما دختر دیگو مارادونا قابی با پیراهن شماره 10 بوکا و نام اسطوره‌شان هدیه داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала