Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: هازارد مشکل روحی و روانی ندارد، بازی فردا سرنوشت‌ساز است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در مورد دیدار فردا شب تیمش صحبت کرد و مدعی شد که در صورت شکست برابر شاختار، کار تیمش دشوار خواهد شد و باید بازیکنانش متوجه این نکته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در چهارمین هفتهۀ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان شاختار دونتسک اوکراین است و دیدار نسبتاً راحتی در پیش دارد.
كريم بنزيمة بعد أن خسر فريقه ريال مدريد أمام اسبانيول 2-1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ورزش
ناکامی عجیب رئال در برنابئو؛ 41 روز بدون پیروزی
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ساعتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد دیدار با شاختار صحبت کرد.
آنچلوتی در مورد دیدار فردا شب گفت:"  بازی مهمی است. برد یا باخت ممکن است خیلی چیزها را عوض کند. شکست به این معنی است که باید دو بازی بعدی را ببریم و شرایط مشکل م‌شود. بردن ما را به صعود نزدیک می‌کند. تیم همه تلاش خود را خواهد کرد. در چنین بازی‌هایی از نظر روانی به چیزی نیاز نداریم."
سرمربی رئال در مورد شرایط روحی و بدنی تیم گفت:" تیم خیلی خوب است. خوب کار کرده‌ایم. تیم به خوبی با حریف برای بازی فردا آشناست. پانزده روز پیش مقابل شان قرار گرفتیم. استراتیژی خوبی را اجرا خواهیم کرد تا برنده شویم. هفته مهمی برای گروه است و بردن خیلی مهم است."
کارلو در پاسخ به این پرسش که هازارد مشکل روانی دارد، گفت:" فکر نمی‌کنم. خیلی از بازیکنانی که بازی نمی‌کنند باید به روزهای خوب ایمان داشته باشند. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که چنین لحظه‌ای به ماریانو برسد. همیشه حرفه‌ای بوده است. این کاری است که هازارد باید انجام بدهد، همین طور آن‌هایی که حالا بازی نمی‌کنند."
وی در مورد غیبت بیل رئال در فهرست و حضور در فهرست تیم ولز نیز صحبت کرد و گفت:" بیل بازیکن متعهد است. شرایطش خیلی مشخص است. مصدومیت مهمی داشته است. به زمان برای ریکاوری نیاز داشت. می‌توانست مقابل رایو بازی کند. تیم ملی او را دعوت کرد چون به او نیاز داشت. در آن جا باید بررسی کنند که آیا می تواند بازی کند یا نه. اگر او به طور کامل ریکاوری کند، خوشحال می‌شویم که در تیم ملی حضور داشته باشد چرا که اگر دقایق کافی را داشته باشد، می‌تواند با شرایط بهتری برگردد."
سرمربی رئال در مورد عدم کسب پیروزی در 41 روز گذشته در برنابئو گفت:" به نظرم شروع خوبی دراین فصل داشته‌ایم. در حال بررسی شرایط هستیم. باید سعی کنیم که همچنان موقعیت ایجاد کنیم. سعی می کنیم که فوتبالی سریع و مستقیم ارائه بدهیم. این مسئله به زودی حل خواهد شد."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала