ترامپ چرت زدن بایدن در نشست گلاسکو را به تمسخر گرفت+ ویدئو

© AP Photo / Erin Schaff/The New York Times Президент США Джо Байден на конференции ООН COP26 в Глазко
Президент США Джо Байден на конференции ООН COP26 в Глазко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
چرت زدن بایدن در نشست "آب و هوا" از چشم رئیس جمهور سابق آمریکا پنهان نماند. او باردیگر موضوعی برای تمسخر قرار دادن بایدن به دست آورد.
به گزارش اسپوتنیک ، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا  در حالی که در کنفرانس بین‌المللی بزرگ در مورد آب و هوا  گلاسکو نشسته بود، چشمانش را به مدت 30 ثانیه روی هم گذشت و در حالی که به صحبت‌های یکی از فعالان حقوق معلولان گوش می‌داد به خواب رفت.سپس یکی از دستیارانش به وی نزدیک شد و او را از خواب بیدار کرد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با تمسخر در واکنش به نشر تصاویری ازاین جلسه گفت که جو بایدن در نشست آب و هوا " گلاسکو" آنقدر خسته و بی حوصله بود که خوابش برد.
ترامپ به طور ضمنی گفت که این چرت زدن نشان می‌دهد بایدن حقیقتا به این که گرمایش جهانی یک تهدید وحشتناک و جدی است، باور ندارد.
کاربران فضای مجازی به سرعت متوجه چرت کوتاه رئیس‌جمهور آمریکا شدند و شروع به تمسخر او در شبکه‌های اجتماعی کردند. 
 کاربران نوشتند چرت زدن های مداوم بایدن در انظار عمومی بعید به نظر می رسد که لقب" جو چُرتی" که از سوی ترامپ به روی بایدن گذاشته شده، به این زودی ها از یادها فراموش شود.
گفتنی است بیست و ششمین اجلاس آب و هوایی سازمان ملل از روز (دوشنبه) در شهر گلاسگو اسکاتلند آغاز شد و تا 12 نوامبقر میزبان ده‌ها تن از رهبران جهان خواهد بود. 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала