Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حالا یا هرگز؛ روزهای خوش آسنسیو بر می‌گردد؟

© AP Photo / Jose BretonMarco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey
Marco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
در حالی‌که آسنسیو تنها یک فصل از قراردادش مانده، باید خود را ثابت سازد تا پیشنهاد تمدید از سران رئال دریافت نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید در سال 2023 به پایان می‌رسد و این بازیکن با آینده نامعلومی روبرو است و زمان با بازیکنی که زمانی پرطرفدارترین بازیکن اسپانیا بود، مهربانی نکرده است.
در سال 2017، به نظر می‌رسید که او دنیا را زیر پای‌اش دارد و حتی ممکن است برنده یک توپ طلا شود، اما واقعیت اکنون با آن فاصله زیادی دارد.
مصدومیت زانو او دو سال پیش رخ داد و او آنطور که بسیاری در رئال مادرید امیدوار بودند و انتظار داشتند، بازی مورد نظر را انجام نداده است. او دومین گلزن برتر فصل گذشته با هفت گل بود، اما هرگز قابل اعتماد یا کسی نبود که بتواند بار سنگینی از مسئولیت را بر دوش خود حمل کند.
هت تریک وی در برابر مایورکا به نظر می‌رسد چیزی از یک واقعیت جایگزین باشد، زیرا او از آن زمان به نُدرت چیزی شبیه به آن نشان داده است.
 
شش شوت به سمت دروازه، پنج شوت در مقابل مایورکا
در 14 بازی رئال مادرید در این فصل، آسنسیو در 11 بازی حضور داشته و در 3 بازی شروع کرده است. او فقط 378 دقیقه بازی کرده و سه گل او مقابل مایورکا به ثمر رسیده است. او در تمام فصل 6 شوت زده که 5 شوت آن برابر مایورکا و دیگری مقابل بارسلونا بوده است.
حالا رودریگو مصدوم شده و این امر دری برای آسنسیو باز کرده است. جایی در سمت راست خط حمله رئال مادرید وجود دارد که باید اشغال شود و او ممکن است آن را بگیرد. او در حال حاضر از ادن هازارد جلوتر است و اگر مقابل شاختار دونتسک بازی کند جای تعجب نخواهد بود.
توپ به زمین آسنسیو بازگشته است، علی‌رغم این‌که او 90 دقیقه از زمان رویارویی با هوئسکا در 6 فبروری بازی نکرده؛ چیزهای زیادی برای اثبات دارد و زمان در حال حاضر علیه او کار می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала