Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیال رئال مادرید راحت شد

عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک،  شروع درخشان وینیسیوس در شروع فصل مدیران رئال مادرید را وادار کرده که به تمدید قرارداد و افزایش دستمزد فکر کنند.
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
ورزش
روایت جالب وینیسیوس از رفتار جدی آنچلوتی با او
شروع درخشان وینیسیوس در شروع فصل مدیران رئال مادرید را وادار کرده که به تمدید قرارداد و افزایش دستمزد فکر کنند. وینی در حال حاضر یکی از کمترین دستمزدها را در رئال دریافت می کند و به همین خاطر به گفته مارکا مدیران رئال در فکر تمدید قراردادش هستند.
ستاره برازیلی در گفتگویی در خصوص تمدید قراردادش با رئال مادرید گفت:
«البته که می‌خواهم تمدید کنم. می‌خواهم برای مدت طولانی در این باشگاه بمانم، اما آرامش خودم را نیز حفظ کرده‌ام و اجازه نخواهم داد که این موضوع باعث حواس پرتی‌ام شود. این قراردادم از زمانی که 16 سال سن داشتم، امضا شده است و اصلا زمان تمدید قرارداد و یا دستمزدم اهمیتی ندارد. مهم‌ترین نکته بازی کردن برای بهترین تیم در جهان است.»
وینیسیوس در حال حاضر با احتسال مالیات سالی 3.2 میلیون یورو در رئال دستمزد می گیرد که با احتساب پاداش ها این مبلغ ممکن است به سالی چهار میلیون یورو برسد. در قرارداد جدید، دستمزد وینیسیوس با احتساب مالیات احتمالا به ده میلیون یورو خواهد رسید.
در این فصل، وینیسیوس یکی از بازیکنان آماده و روی فرم فوتبال اروپا محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که لوس بلانکوس سرانجام موفق شد تا بلوغ این وینگر جوان برزیلی را نیز مشاهده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала