Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری مسلحانه در فوتبال آرجانتینی

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Воспитанники Краснодарского президентского кадетского училища во время проведения дня открытых дверей в соединении специального назначения Южного военного округа
Воспитанники Краснодарского президентского кадетского училища во время проведения дня открытых дверей в соединении специального назначения Южного военного округа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
در فوتبال لیگ دسته سوم آرجانتین درگیری مسلحانه سبب زخمی شدن سرمربی یکی از تیم ها گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ یکی از بازی‌های لیگ دسته سوم فوتبال آرجانتین به خاطر حمله مسلحانه که سرمربی یکی از تیم‌ها زخمی شد، متوقف گردید.
در ولایت مندوزا دیداری میان تیم‌های "هوراکان لاس هراس" و "فرو ده جنرال پیکو" در لیگ دسته سوم فوتبال آرجانتین راه اندازی شد. در حالی‌که تیم مهمان تا اواسط نیمه دوم با حساب 3 بر 1 پیش افتاده بود اما درگیری مسلحانه به وجود آمد و بازی نیمه تمام ماند.
پ
کانال تلویزیونی سه پامپا در گزارشی تصاویری را منتشر کرد که تمامی بازیکنان و داوران با ترس و لرز از زمین بازی بیرون شدند و هواداران نیز سعی می‌کردند با شنیدن صدای شلیک‌ها جای امن پیدا کنند.
برخی‌ها گزارش کرده‌اند که این اتفاق به دلیل درگیری هواداران تیم هوراکان رخ داده است.
روزنامه آرجانتینی اوله نیز با انتشار خبری مدعی شده که در جریان این درگیری‌ها یکی از گلوله‌های شلیک شده به شانه مائوریسیو رومرو سرمربی تیم فرو خورده و سبب مجروحیت وی شده است.
باشگاه فرو با انتشار تویتی اعلام کرد: "شرایط رومرو خوب است و خطر رفع شده است. او پس از ترک ورزشگاه در بیمارستان محلی تحت نظر قرار گرفت و حالا در حال گفتگو با پولیس است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала