Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: برای کسب جام به یونایتد آمده‌ام، بازیکنان لیگ برتر کمتر لگد می‌زنند

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در تازه‌ترین گفت‌وگویش به در مورد دومین دورۀ حضورش در یونایتد صحبت کرد و اظهار داشت که هدفش از آمدن به این باشگاه کسب عناوین است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی ، با پیوستن به شیاطین سرخ در تابستان گذشته، اکنون دومین دوره حضور خود را در منچستریونایتد تجربه می‌کند و شروع خوبی از لحاظ فردی داشته است.
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ورزش
کریس خودخواه نیست؛ رونالدو با بیشترین پاس گُل صدرنشین در چمپیونزلیگ
یونایتد اما با وجود درخشش این بازیکن نتایج خوبی کسب نکرده و مدعی اصلی در هیچ رقابت داخلی و اروپایی شناخته نمی‌شود.
با این هم رونالدو در گفت‌وگو به DAZN، گفته است که به یونایتد برای کسب عناوین قهرمانی آمده و از ستاره‌های جوان تیمش خواست تا تلاش بیشتر نمایند و برای قهرمانی بجنگند.
رونالدو گفت:" من برای تعطیلات به منچستریونایتد نیامده‌ام و می‌خواهم در صورت امکان با این تیم جام کسب کنم. فکر می‌کنم اگر همه ما اینگونه فکر کنیم این امر امکان پذیر خواهد بود. باید سعی کنیم خوب بازی کنیم و در هر بازی به پیروزی برسیم. شما این مسئولیت را دارید که برای این باشگاه بازی کنید، عناوین کسب کنید و حداقل خیلی حرفه‌ای باشید."
وی به جوان تیم توصیه کرد و گفت:" در دومین روز حضورم در گروه سخنرانی کردم و به آن‌ها گفتم که به حضور در اینجا افتخار می کنم و پتانسیل زیادی را در نسل جدید می‌بینم. من فقط در مورد فوتبال صحبت نمی‌کنم، نسل جدید زندگی، فوتبال و مشکلات را طور دیگری می‌بیند. به یاد دارم که رسیدن به تیم اصلی با یونایتد یا تیم ملی سخت بود. امروزه همه چیز آسان‌تر است و آنها به اندازه کافی برای آن‌چه دارند ارزش قائل نیستند. باید بیشتر برای داشته‌های ما ارزش قایل باشیم و زحمت بیشتر بکشیم."
رونالدو در ادامه با مقایسه بازیکنان سایر لیگ‌ها با لیگ برتر پرداخت و مدعی شد که ستاره‌های لیگ انگلیس صادق‌تر اند و کمتر به او لگد می‌زنند.
کریس گفت:" بازیکنان در این‌جا صادق‌تر هستند... زیاد به شما لگد نمی‌زنند. از بازگشت خوشحالم، دو ماه پیش برگشتم و احساس خوبی دارم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می‌رود، اگرچه اخیراً( اشاره به بازی با لیورپول و درگیری با بازیکن حریف) من بسیار عصبی بودم. انگار دوباره 18 یا 19 ساله شده بودم، اما حالا دوباره روی رفتار خود مسلط هستم و می‌توانم همه چیز را مدیریت کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала