Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

متخصص لیگ اروپا در یک قدمی نیمکت نیوکاسل

© REUTERS / LAURENCE GRIFFITHSنیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break
نیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل با اونای امری سرمربی فعلی باشگاه ویارئال به توافق نهایی دست یافته و بزودی این سرمربی اسپانیایی هدایت تیم سعودی‌ها را به عهده خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه نیوکاسل پس از آن که به سعودی‌ها فروخته شد، استیو بروس برکنار کرد و چند هفته می‌شود که به دنبال یک مربی درجه یک اروپا اند تا جانشین بروس شود و پروژه رویایی مالکان متمول را استارت بزند.
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
ورزش
مهندس رئال مادرید در سبد خرید نیوکاسل
قبل از این گزینه‌های زیادی به این باشگاه لینک شده بودند اما هیچ کدام با سعودی‌ها به توافق نهایی دست نیافتند و تا هنوز کسی مسئولیت هدایت این تیم را به عهده نگرفته است.
تایمز اما گزارش داده است که تیم این انگلیسی با اونای امری سرمربی موفق باشگاه ویارئال به توافق نهایی دست یافته و بزودی این سرمربی باسکی هدایت نیوکاسل را به عهده خواهد گرفت.
براساس این گزارش، نیوکاسل در نظر دارد تا در روزهای آینده به صورت رسمی مربی باسکی را به عنوان مربی جدیدش اعلام کند و امری احتمالا در مقابل برایتون اولین حضورش را در تیم جدیدش خواهد داشت.
نیوکاسل در نظر دارد که برای استخدام امری، شش میلیون یورو به عنوان غرامت به ویارئال بپردازد و این سرمربی که تجربه خوبی در والنسیا، سویا، پی‌اس‌جی و ویارئال دارد، جانشین بروس شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала