Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به بازگشت کونته به لیگ برتر انگلیس

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی، از بازگشت آنتونیو کونته به لیگ برتر انگلیس به عنوان سرمربی تاتنهام استقبال کرد و به تمجید از همتای ایتالیایی خود پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی قبل آنتونیو کونته با عقد قرارداد 18 ماهه با امکان تمدید برای یک سال دیگر رسماً جانشین نونو اسپریتو سانتو در تاتنهام شد و هدایت این تیم لندنی را به عهده گرفت.
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ورزش
رسمی؛ کونته سرمربی تاتنهام شد + عکس
کونته قبل از این تجربه مربی‌گری در لیگ برتر انگلیس با چلسی را دارد و موفق شده رکورد 51 پیروزی در 76 بازی را به نام خود کند و پس از گواردیولا دومین مربی است که در کمترین تعداد بازی به بیشتر از 50 پیروزی در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر دست یافته است.
بازگشت این سرمربی موفق که رقابت خوبی با گواردیولا در زمان حضورش در چلسی داشت، مورد استقبال سرمربی منچسترسیتی قرار گرفته و وی از همتای ایتالیایی خود تمجید کرده است.
پپ در این مورد به خبرنگاران در نشست خبری قبل از مصاف با کلوب بروژ گفت:" اول از همه، به انگلیس و لیگ برتر با او [کونته] خوش آمدید می‌گویم. در همه جا موفق بوده است. یک مربی کاملاً برجسته و موفق. بدیهی است که چند سال سختی با آمدن و رفتن مربیان سپری شده است. برای او و باشگاه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."
پپ در حالی با تمجید از کونته پرداخته که در فصل 2016-2017، در رقابت نزدیک با این مربی ایتالیایی، قهرمانی لیگ برتر را واگذار کرد و چلسی بالاتر از سیتی قهرمان شد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала