Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریس خودخواه نیست؛ رونالدو با بیشترین پاس گُل صدرنشین در چمپیونزلیگ

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو یکی از سخاوتمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود، زیرا او بیشترین پاس گُل را برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
ورزش
رونالدو کلید اصلی برای ماندن سولشر در تئاتررویاها
به گزارش اسپوتنیک، همه در مورد توانایی‌های کریستیانو رونالدو در امر گلزنی و بستن رکوردهای متعدد می‌دانند، اما سخاوت او شاید دست کم گرفته شده و ممکن است این موضوع مورد توجه قرار نگرفته باشد که او بیشترین پاس گل را در کنار آقای گُلی این رقابت‌ها در کارنامه دارد.
براساس گزارش مارکا، این مهاجم پرتگالی در 183 بازی لیگ قهرمانان، 43 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است و در فهرست ده نفر برتر در رده نخست قرار دارد. لیونل مسی در 152 بازی 36 پاس گُل و آنخل دی‌ماریا در 95 بازی 34 پاس گل برای هم‌تیمی‌های شان ساخته اند و نفرهای دوم و سوم اند.
ستاره‌هایی چون رایان گیگز با با 31 پاس گُل، ژاوی هرناندز با با 30 پاس گُل، اینیستا و نیمار با 29 پاس گُل، کریم بنزما با 28 پاس گُل، سسک فابرگاس و لوئیس سوارز با 26 پاس گُل در رده‌های چهارم تا دهم قرار دارند.
رونالدو این فرصت را دارد تا در دیدار برابر آتالانتا رکورد خودش را بهبود بخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала