Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرامش وینی برای تمدید در برنابئو

© REUTERS / SUSANA VERAوينيسيوس جونيور
وينيسيوس جونيور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
وینیسیوس جونیور اصرار دارد که در مورد تمدید قراردادش با رئال مادرید "بسیار آرام" است.
به گزارش اسپوتنیک؛ وینیسیوس جونیور پس از شروع چشمگیر و فوق العاده این فصل‌اش اعلام که می‌خواهد برای مدت طولانی در این تیم بماند اما اصرار دارد که باشگاه هنوز مذاکرات خود را در مورد قرارداد جدید با او آغاز نکرده است.
این بازیکن 21 ساله 9 گل به ثمر رسانده (از جمله دو گل در بُرد آخر هفته مقابل الچه) و 5 پاس گل در تمام رقابت‌ها تا کنون برای شاگردان کارلو آنچلوتی داده است.
قرارداد فعلی او (که در سن 16 سالگی با ارزش 39.5 میلیون پوند به امضا رسید و در می 2017 به برنابئو منتقل شد) تا سال 2025 اعتبار دارد.
نشریه مارکای اسپتمیت در اوایل همین هفته گزارش داد که باشگاه متوجه شده که باید روند تمدید قرارداد بازیکن برزیلی را زودتر آغاز کند و وینیسیوس یکی از پنج بازیکن کم درآمد تیم است.
حالا این بازیکن در آخرین مصاحبه‌اش گفته که مذاکرات تمدیدش شروع نشده اما او در مورد وضعیت "بسیار آرام" است و پول مانعی ندارد.
او از طریق مارکا به تی‌ان‌تی برزیل گفت: "آنها چیزی به من نگفته‌اند اما من بسیار آرام هستم زیرا هنوز زمان زیادی باقی مانده است. البته که می‌خواهم تمدید کنم و می‌خواهم برای مدت طولانی اینجا بمانم، اما با آن خیلی آرام هستم، همه در زمان مناسب رخ خواهد داد. قراردادی که من دارم هنوز همان قراردادی است که 16 ساله بودم. مهم نیست که چه زمانی تمدید می‌کنم، چقدر می‌خواهم درآمد داشته باشم یا چقدر درآمد دارم، مهم رضایت از حضور در این تیم است. بهترین تیم جهان."
به طور کلی وینیسیوس - که پس از نیمار در زمان انتقالش از فلامنگو به دومین بازیکن گران قیمت برزیل تبدیل شد - از فصل 19-2018 در 132 بازی رئال مادرید 24 گل به ثمر رسانده است.
با این حال، این مهاجم از ترکیب بزرگسالان سلسائو برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل کلمبیا و رقبای اصلی آرجانتین در اواخر این ماه کنار گذاشته شده است.
تیته سرمربی برزیل جمعه گذشته یک تیم 23 نفره را معرفی کرد که فیلیپ کوتینیو از بارسلونا برای اولین بار از اکتوبر سال گذشته دعوت شده، در حالی‌که آنتونی و رافینیا ستاره‌های آژاکس و لیدز نیز به وینیسیوس ترجیح داده شدند.
با این حال تمرکز فوری این بازیکن 21 ساله بر روی تلاش برای بازی با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان در چهارشنبه شب پس از دبل او در پیروزی 5-0 در کیف ماه گذشته خواهد بود.
تیم اوکراینی در دیدار گروه D خود به پایتخت اسپانیا سفر می‌کند و رئال پس از قهرمان مولداوی (شریف) بعد از پیروزی شوکه‌کننده در برنابئو در روز دوم، در رده دوم گروه قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала