Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری برای بیرون شدن از بحران «روانشناس» استخدام کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس برای کسب نتایج بهتر و تغییر ذهنیت شاگردانش، تصمیم به استخدام روانشناس گرفت تا از لحاظ روحی تیمش را برای پیروزی آماده سازد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس فصل گذشته با پیرلو نتایج خوبی کسب نکرد و به همین دلیل سرمربی خودش را اخراج و ماسیملیانو آلگری را که در گذشته نیز تجربه هدایت این تیم را داشت، برگرداند تا دوباره به روزهای اوجش برگردد.
Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
آلگری: جوانان مستعدی داریم؛ بهترین یوونتوس فصل را دیدیم
با این حال وضعیت یوونتوس تغییر نکرده و این تیم پس از جدایی رونالدو بیشتر از قبل تضعیف شده و در حال حاضر با 11 امتیاز در جایگاه نهم جدول سری‎‌آ قرار دارد.
آلگری پس از چهارمین شکست در سری‌‌آ، احساس کرد که شاگردانش ذهنیت برنده ندارند و باید برای خروج از بحران راهکاری غیرفوتبالی را امتحان کند تا به نتایج مطلوب دست یابد.
این سرمربی ایتالیایی در جلسه تمرینی آمادگی برای تقابل با زنیت، با خود یک روانشناس را به کمپ تمرینی آورد تا با بازیکنان صحبت کند و ذهنیت آن‌ها را تغییر دهد.
روانشناسی که آلگری برای تیمش انتخاب کرده است، پروفیسور جوزپه ورچلی نام‌ دارد و قبل از این با باشگاه چلسی قبل از دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همکاری داشته که منجر به قهرمانی آبی‌ها شده است.
آلگری معتقد است که ورچلی می‌تواند مشکلات روحی شاگردانش را درک کند و به آن‌ها مشوره دهد تا بهتر شوند و برای تیم کمک بیشتر کنند.
گفته می‌شود که سرمربی ایتالیایی به شاگردانش باور کامل دارد و دلیل کسب نتایج ضعیف را مشکلات تیم در گذشته و فشار روحی می‌داند و برای خروج از وضعیت فعلی همکاری با ورچلی را بهترین گزینه می‌داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала