Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویایی که برای زیزو رویا ماند

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
زیدان رویایی بر سر داشت تا با آن بتواند روزی در المپیک مارسی باز ینماید اما هرگز محقق نشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از جدایی از این تیم، روزهای آرامی را سپری می‌کند و به زودی قصد بازگشت به دنیای مربیگری را ندارد.
اما او که از فرانسه دوران بازیگری خود آغاز کرد، برای تیم‌های بوردو (فرانسه) یوونتوس (ایتالیا) و رئال مادرید (اسپانیا) به میدان رفت و روزهای فوق العاده‌ای را به ثبت رساند اما او برای تیمی که آرزو داشت در آن بازی نماید، هرگز فرصت‌اش را به دست نیاورد.
مارکا با انتشار مصاحبه‌ای از این سرمربی که با La Provence انجام داده آورده است:
"من از مارسی هستم، این شهر را در نوجوانی ترک کرد و اینجا زندگی نمی‌کنم، اما گاه‌گاهی می‌ایم و می‌‌دانم که مارسی در قلب من است و همیشه این‌گونه خواهد بود. وقتی جوان بودم برای تماشای بازی‌های مارسی به ورزشگاه می‌رفتم و به خود می‌گفتم، چرا که نه شاید یک روز برای این تیم بازی کنم. اما بنا بر دلایلی این اتفاق نیفتاد."
زیدان در ادامه اضافه کرد:
"برابر مارسی بازی کردم، زمانی که فرانس بکن بائر سرمربی تیم بود ما 1-0 پیروز شدیم، خاطره فوق العاده‌ای بود. این حس به من دست می‌دهد که بگویم در مارسی برنده شدم اما برای من هنوز هم شگفت انگیز است و اگر به زمین فوتبال برگردم به خوبی آن را به یاد خواهم آورد. دوستی در آن تیم داشتم که امروز دستیارم است. (دیوید بتونی)"
با این صحبت‌ها زیدان هنوز هم به طور شفاف در مورد آینده و بازگشت‌اش به دنیای مربیگری چیزی نگفت و این در حالی‌ست که بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا او را زیر نظر دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала