Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطورۀ بارسا در یک‌قدمی نیوکمپ؛ مدت قرارداد ژاوی مشخص شد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании
ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
مدت قرارداد ژاوی با بارسلونا در کسوت سرمربی تیم اول این باشگاه مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز تا امضای قرارداد رسمی با اشگاه بارسلونا برای سرمربیگری در تیم اول این باشگاه فاصله چندانی ندارد.
خوان لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
ورزش
ژاوی – بارسا؛ نمایندگان بارسلونا راهی قطر شدند
رافا یوسته، نایب رئیس بارسلونا و متئو آلِمانی، مدیر فوتبال باشگاه، برای نهایی کردن مذاکرات برای جذب ژاوی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه، به قطر سفر کردند.
سپورت مطلع شده‌ است که ژاوی با قراردادی تا سال 2024 به بارسا ملحق شده و مبلغ دریافتی وی از رقمی که هم‌اکنون در السد دریافت می‌کند، کمتر خواهد بود. علاوه بر این، بارسا مجبور است مبلغی را به عنوان جریمه به السد پرداخت کند.
انتظار می‌رود اسطوره اسبق آبی‌اناری‌ها تا پیش از پایان هفته به بارسلونا سفر کند؛ با این حال همچنان «سرخی بورخان» مربی موقت تیم هدایت این تیم را در دیدار برابر سلتاویگو برعهده خواهد داشت.
همچنین خوزه آلوارز هم به عنوان یکی از خبرنگاران مطرح اسپانیایی اعلام کرد ژاوی یکشنبه به بارسلونا مسافرت خواهد کرد و دوشنبه به صورت رسمی به عنوان سرمربی کاتالان‌ها معرفی خواهد شد.
سرجی بارخوان در حال حاضر به صورت موقت روی نیمکت بارسا نشسته و موفق شد در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان با این تیم به پیروزی برسد.
هرچند  دیدار این هفته بارسا در لالیگا برابر آلاوس با تساوی 1-1 به پایان رسید تا آنها با 16 امتیاز از 11 بازی در رده نهم جدول قرار بگیرند.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала