Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا بالاخره از دست کوتینیو راحت می‌شود؟

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
مدیران باشگاه بارسلونا به دنبال خروج هافبک برزیلی این تیم از نیوکمپ هستند و حتی گزینه‌ی خروج قرضی او به همراه بند خرید اجباری را می‌ پذیرند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند تا در ماه جنوری و بعد از باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی پیش رو، فیلیپه کوتینیو را به فروش برسانند.
بارسلونا از عملکرد و نمایش های اخیر فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی سابق لیورپول و بایرن مونیخ در ترکیب بلوگرانا اصلا راضی نیست و قرار نگرفتن این بازیکن برزیلی در ترکیب اصلی آبی اناری ها توسط سرجی بارخوان هم این موضوع را ثابت می کند.
​از طرف دیگر، کادر مربیگری کاتالان ها با قرار دادن فیلیپه کوتینیو در ترکیب 3-3-4 مشکل دارند. کوتینیو این فصل یازده بازی انجام داده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.
گفته می شود که باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان علاقه مند به جذب فیلیپه کوتینیوی برزیلی است. مدیران آبی اناری ها حتی خروج قرضی فیلیپه کوتینیو به همراه بند خرید اجباری را نیز می پذیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала