Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با مصدومیت تئو، میلان دفاع چپ ندارد

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Theo Hernández
El futbolista Theo Hernández - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
تیم فوتبال میلان در آستانه‌ی دیدار امشب مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، با بحران در پست دفاع چپ تیم خود روبه‌رو شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های ایتالیایی، تئو هرناندز، مدافع فرانسوی روسونری در دیدار برابر آ اس رم با دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین مسابقه به صورت خودکار به لیست غایبان میلان برای دربی حساس هفته آینده برابر اینتر اضافه شد؛ هر چند که او می تواند میلان را در لیگ قهرمانان برابر پورتو همراهی کند و محرومیت او فقط شامل سری آ می شود.
با این حال، ساعاتی پیش دانیله لونگو از رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا مدعی شده که فوده بالو توره نیز در تمرینات امروز میلانی ها غایب بوده است؛ بازیکنی که در غیاب تئو هرناندز، انتخاب دوم استفانو پیولی در این پست و منطقه از زمين بازی می باشد.
​به احتمال فراوان، این ملی پوش سنگالی با مشکل مصدومیتی روبه‌رو شده که در دیدار برابر تورینو نیز باعث شد نتواند تیمش را همراهی کند ( به دلیل خطای شدید سوریانو بر روی مچ پای او که منجر به اخراج بازیکن نیز شد). در صورتی که او نتواند برای دربی یکشنبه شب آماده شود، میلان با یک بحران دفاع کناری چپ روبرو خواهد بود.
داویده کالابریا تنها گزینه خوب برای استفاده در سمت چپ می باشد؛ چرا که کالولو در سمت چپ عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала