Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان احتمالی حضور ژاوی در بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
زمان احتمالی معرفی ژاوی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا پس از اخراج رونالد کومان، سرجی بارخوان را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کرد و از سویی دیگر مذاکرات را با باشگاه السد قطر ادامه داد تا بتواند اسطوره این باشگاه را در سمت سرمربی تیم فوتبالش برگزیند.
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ورزش
مذاکرات بارسا با ژاوی به کجا رسید؟
در همین رابطه، نشریه «دِیلی مِیل» اعلام کرد انتظار می‌رود بارسلونا روز پنج‌شنبه ژاوی هرناندز را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند اما هواداران این باشگاه ممکن است برای دیدن او در مسابقات بین‌المللی تا پایان تعطیلات دیدارهای باشگاهی که تا پایان بازی‌های ملی ادامه خواهد داشت، صبر کنند.
البته مذاکرات بین مدیران باشگاه بارسلونا و السد هنوز به طور کامل به پایان نرسیده و احتمالا پنج شنبه و جمعه خبر حضور ژاوی در بارسا اعلام رسمی خواهد شد. روز شنبه و در بالایدوس بارسلونا به دیدار سلتاویگو می رود و غیرممکن است در آن روز سرمربی جدید بارسا روی نیمکت قرار بگیرد، پس هفته بعد نیز سرجی بارجوان همچنان در راس کار خواهد بود.
این در حالیست که روز گذشته نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» خبرداد که بارسلونا با ژاوی بر سر تمام جزئیات قرارداد به توافق رسید. ژاوی در بارسلونا درآمدی کمتر از درآمدش در السد خواهد داشت.
فقط توافق بین باشگاه ها بر سر جزئیات این انتقال باقی مانده است که به همین علت، رافا یوسته و متئو آلمانی به دوحه قطر سفر خواهند کرد تا مستقیماً با سران السد مذاکره کنند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала